دبیر هیئت ووشو استان از میزبانی قم در رقابت های کشوری ووشو خبرداد.
کد خبر: ۳۳۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 01 December 2016
به گزارش تابناک قم، رشیدی، دبیر هیئت ووشو استان گفت:در سال 95 هیئت ووشو قم یکی از بهترین سال‌های خود را سپری کرده است چراکه میزبانی‌ها بزرگ را توانسته‌ایم برگزار کنیم.

رشیدی افزود: از ابتدای سال 95 تابه‌حال میزبانی‌های تیم ملی ووشو و انتخابی‌های تیم ملی در رده‌های سنی مختلف را داشته‌ایم و اکنون افتخاری بزرگ‌تر نصیب استان قم شده است.

وی ادامه داد: در هفته‌ی دوم دی‌ماه رقابت‌های قهرمان قهرمانان ووشو کشور یا همان کمربند طلایی به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت ووشو استان قم خاطرنشان کرد: این پیکارها در رده‌ی سنی نوجوانان بوده و به نفر اول دو میلیون تومان، نفر دوم یک‌میلیون تومان و نفر سوم پانصد هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به میزبانی‌های اخیر که داشته‌ایم و موفق شدیم سربلند از این میزبانی‌ها خارج شویم که به همین جهت تابه‌حال 30 استان اعلام آمادگی جهت حضور در این دوره از رقابت‌های را نموده‌اند.

رشیدی بیان کرد: پیکارهای قهرمانی کشور در خانه ووشو برگزار خواهد و از تمام هم استانی‌ها عزیز دعوت می‌کنم تا در ورزشگاه حضور یابندتا یک مبارزه سراسر شور و هیجان را تماشا کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار