آیت‌الله علما:
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز مهم‌ترین وظیفه همه حفظ انقلاب اسلامی است، گفت: خون‌های بسیاری چه در دوران دفاع مقدس چه در حال حاضر در سوریه‌، فدای انقلاب می‌شود تا این انقلاب باقی بماند.
کد خبر: ۳۳۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 01 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما صبح امروز در نشست بصیرتی «بسیج انقلابی‌گری و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر»که با همکاری بسیج اساتید و کارکنان این استان برگزار شد، اظهار داشت: سبک و تربیت ما و نسل آینده باید بسیجی‌وار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تکیه بر توان‌، فیزیک و روحیه بسیجی حکومت اسلامی را تشکیل دادند و به تعبیری زلزله‌ای ایجاد کردند، گفت: شیعیان لبنان با پیروی از سیدحسن نصرالله و با تکیه بر روحیه بسیجی توانستند کار خویش را پیش ببرند.

وی با توصیه به آموزش روحیه بسیجی در مدارس، گفت: همین روحیه سبب ایستادگی و مقابله ایران در دوران دفاع مقدس شد.

علما با اشاره به مسأله نفوذ به‌عنوان نقشه‌ای برنامه‌ریزی شده از سوی دشمن و با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص، تصریح کرد: وجود ماهواره و برخی وسایل بازی موجود در بازار برای کودکان همان نفوذ دشمن به داخل خانه‌ها است.

امام جمعه کرمانشاه به موضوع «امربه معروف و نهی از منکر» اشاره کرد و یادآور شد: عامل حفظ تمام اقشار جامعه اعم از پیر و جوان‌، زن و مرد را امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه همه در برابر مسأله «امربه معروف و نهی از منکر» باید احساس مسؤولیت کنیم، متذکر شد: امر به معروف و نهی از منکر موجب رفع ظلم از جامعه می‌شود.

علما دلیل دفاع ملت ایران از مردم مظلوم یمن‌، عراق و سوریه را در مسئله امر به معروف و نهی از منکر معنی کرد و گفت: مسلمانان نسبت به یکدیگر نباید غافل باشند.

وی به دانشجویان توصیه کرد که باید خود را برای پاسداشت و مراقبت از انقلاب آماده کنند و ادامه داد: برای این انقلاب زحمت‌های بسیاری کشیده شده است و خون‌های بسیاری چه در دوران دفاع مقدس چه در حال حاضر در سوریه‌، فدای انقلاب می‌شود تا این انقلاب باقی بماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: همه اقشار جامعه باید خود را برای ادامه و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ ارزش‌ها آماده کنند.

گفتنی است، نشست بصیرتی «بسیج انقلابی‌گری و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر» با حضور حسین‌آبادی مسؤل بسیج اساتید استان، امیری مسؤل پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان‌، صفاریان مسؤل نمایندگی ولی‌فقیه سازمان بسیج دانشجویی‌، فاطمیان مسؤل سازندگی سازمان بسیج دانشجویی، رؤسای پردیس‌های استانی، جمعی از اساتید‌، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار