رئیس هیات دو ومیدانی ایلام گفت: اولین دوره مسابقات صحرانوردی بانوان در بخش نوجوانان در پارک جنگلی چقا سبز با حضور ورزشکارانی از هفت شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 29 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛عباس فتحی روز سه شنبه اظهار کرد: بانوان شرکت کننده در این مسابقات برای اولین بار در مسافت چهارکیلومتری با هم به رقابت پرداختند که در پایان خانم ها گلاره فتح اللهی و زهرا نقیب زاده از مهران و مهسا مرادبیگی از ایلام به تربیت به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
 
وی افزود: در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی استان و انتخابی قهرمانی کشور که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با شرکت 60 دونده آقا و خانم برای حضور در مسابقات کشوری برگزار شد نفرات برتر با تصمیم کمیته فنی هیات دو ومیدانی استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
 
وی یادآور شد: با تصمیم کمیته فنی هیات دو ومیدانی استان ایلام در هر رده سنی سه الی چهار نفر جهت حضور در مسابقات کشوری معرفی می شوند که این مسابقات در بخش نوجوانان روزهای هجدهم و نوزدهم آذرماه در شهرستان مراغه و در بخش بزرگسالان نیز دهم دی ماه در بندر انزلی برگزار خواهد شد.
 
فتحی ادامه داد: در بخش آقایان در رده سنی نوجوانان و پشت سر گذاشتن مسافت شش کیلومتری محمد جواد غلامی از ایلام، علیرضا هاشمی و امیررضا جعفری از دره شهر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
وی گفت: در بخش بزرگسالان و طی مسافت 12 کیلومتری نیز احسان زینی وند از دره شهر وجلیل ناصری از چرداول مقام های اول و دوم را به دست آوردند و خلیل ناصری از چرداول و مسعود احمدی زرنه از ایوان به مقام سوم رسیدند.
 
رئیس هیات دو و میدانی ایلام بیان کرد: در رده بندی تیمی شهرستان های ایلام و ایوان مقام اول و دوم بزرگسالان و در بخش نوجوانان تیم های دره شهر، ایلام و ملکشاهی به عنوان سه تیم برتر شناخته شدندو در بخش بانوان در رده نوجوانان نیز تیم شهرستان مهران قهرمان شد.
 
وی افزود : طبق تصمیم کمیته فنی هیات دو ومیدانی تیم ماراتن استان با ترکیب احسان زینی وند، مسعود احمدی زرنه به عنوان نفرات اصلی و حمید مهدوی و یوسف رستمی بعنوان ذخیره برای حضور در مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور که سوم دیماه در استان هرمزگان برگزار خواهد شد معرفی می شوند.
 
رئیس هیئت دوومیدانی استان اعلام کرد: سال گذشته با درخشش احسان زینی وند از استان ایلام و کسب مقام اول مسابقات قهرمانی دو ماراتن کشور امیدواریم امسال نیز با تلاش بیشتر این ورزشکاران شاهد موفقیت آنها در میادین ملی و بین المللی باشیم.
 
مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور سوم دی ماه در استان هرمزگان برگزار خواهد شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار