رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: در مدت 14 شبانه روز فعالیت مداوم بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی مستقر در پایانه مرزی مهران بیش از 20هزار نفر از خدمت های درمانی و دارویی این بیمارستان بهره مند شدند.
کد خبر: ۳۳۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 29 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ ساسان زمانی روز سه شنبه ارزش ریالی خدمات مختلف درمانی و دارویی ارائه شده در این بیمارستان صحرایی به زائران اربعین شش میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.
 
وی توضیح داد: از جمله اینکه در این مدت 800 نفر از خدمات دندان پزشکی و بیش از 500 نفر از آزمایشگاه و هشت هزار نفر زائر از تزریقات و سرم تراپی به صورت رایگان بهره مند شدند.
 
زمانی یادآور شد: همچنین افزون بر 200 نفر زائر هم برای تکمیل روند درمان خود با صلاحدید پزشکان و کادر درمانی بیمارستان صحرایی پایانه مرزی به بیمارستان امام حسین (ع) شهرمهران اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه خدمات رسانی دارویی، درمانی و پزشکی به زائران امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیر 2 برابری داشته است، افزود: این مرکز درمانی با استفاده از توان پزشکان متخصص، عمومی و پیراپزشکی در قالببخش های دندان پزشکی، آزمایشگاه، ارتوپدی، زنان و زایمان، اطفال، تزریقات و پانسمان، سرم درمانی به زائران خدمت ارائه می کرد.
 
استقرار و ارائه خدمت بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی در خروجی مرزی مهران با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی از شهرستان های ایلام، آبدانان و دره شهر و کانون بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی و یک گروه جهادی درمان گر 12 نفره از سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران در اربعین امسال محقق شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار