مدیر شرکت برق آبیک:
مدیر شرکت برق شهرستان آبیک با اشاره به پارگی سیم‌های برق در این شهرستان بر اثر برودت هوا گفت: این امر سبب قطعی برق شد که نسبت به رفع این مشکل اقدامات لازم صورت گرفت.
کد خبر: ۳۳۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 28 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، امروز با توجه به نیاز روزافزون مردم به برق و تنوع وسایل برقی، عملاً قطع برق در مدت زمان طولانی موجب نارضایتی مردم و اختلال در زندگی آنان می‌شود.

با توجه به برودت هوا و سرمای شدید چند روز اخیر، قانون انقباض سبب کاهش مواد طول سیم‌های برق شده و منجر به افزایش کشش سیم می‌شود.

این امر در سرمای شدید، موجب پارگی سیم‌های برق و قطع برق می‌شود که در شهرستان آبیک چند نمونه رخ داده بود.

محمد محمدی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: برودت هوا در چند روز اخیر سبب دو مورد سیم‌پارگی در روستاها شده بود که نخستین پارگی سیم در روستای یزبر مقابل کارخانه قند بخش بشاریات گزارش شده بود.

این پارگی سیم موجب قطعی برق 10 روستا شد که این قطعی 53 دقیقه طول کشید تا رفع شد.

مدیر شرکت برق شهرستان آبیک با اشاره به مورد دوم پاره شدن سیم‌های برق ادامه داد: این مورد در روستای کوندج گزارش شد که برق سه روستا به مدت 59 دقیقه قطع بود و با رفع پارگی سیم‌ها نسبت به رفع مشکل، اقدامات لازم صورت گرفت و برق‌ مشترکان تأمین شد.

محمدی اضافه کرد: سومین قطعی برق مربوط به سوختن سر کابل برق در بلوار امام خمینی(ره) و چهارراه عارف صورت گرفت که این قطعی به مدت 26 دقیقه به طول انجامید.

با تلاش کارکنان شرکت برق شهرستان آبیک، بخش آسیب‌دیده سوختگی سر کابل برق بلوار مذکور جدا و برق تمام مشترکان به منازل آنان بازگشت.

این مسؤول بیان کرد: با رینگ کردن شبکه برق، شرایطی باید ایجاد شود تا با وجود مشکل در بخشی از شبکه، بتوان بخش آسیب‌دیده را جدا و نسبت به برق‌دار کردن مردم از سمت دیگر اقدام کرد.

مدیر شرکت برق شهرستان آبیک افزود: از مردم این شهرستان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه اِشکال در شبکه برق با شماره 121 تماس گرفته و مدیریت و کارکنان شرکت برق را در تشخیص مشکل یاری رسانند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، نسبت به وصل برق اقدام کنند.

همچنین از مردم شهرستان آبیک درخواست می‌شود از دست زدن به سیم روی زمین و یا نزدیک شدن به آن خودداری کنند تا حادثه برق‌گرفتگی برای آنان رخ نداده و شرمنده نشویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار