مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: از 22 آبان امسال تا سوم آذر بیش از 18 هزار و 800 زائر اربعین بصورت رایگان از خدمات بیمارستان صحرایی تامین اجتماعی در مرز مهران بهره مند شدند.
کد خبر: ۳۳۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 27 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر کریم لاله ماژین روز یکشنبه  اظهار کرد: روزهای آغاز بکار این بیمارستان بیش از 700 بیمار ویزیت شدند اما با توجه به سیل عظیم جمعیت و حجم بازگشت زائران اربعین، روزانه پذیرای بیش از 2 هزار و 500 نفر بودیم.
 
وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده شامل ویزیت، تحویل دارو و خدمات سرپایی بود، افزود: نیروهای درمانی در مجموع 90 نفر بودند که از این تعداد 40 نفر در شیف اول و 50 نفر نیز در شیفت دوم این بیمارستان به زائران در پایانه مرزی مهران خدمت رسانی کردند.
 
دکتر لاله ماژین تاکید کرد: افرادی که فاقد پوشش بیمه ای بودند و نیاز به خدمات درمانی داشتند در این مدت از خدمات رایگان این بیمارستان صحرایی بهره مند شدند.
 
وی یادآور شد: تنها چند مورد بیمار بدحال دارای ضعف عمومی به این بیمارستان مراجعه کردند که در همان مرکز تحت درمان قرار گرفتند و پس از بهبودی مرخص شدند.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام اضافه کرد: در این بیمارستان یک پزشک متخصص و یک پزشک عمومی، واحد دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه و تزریقات و پانسمان خواهران و برادران خدمات رسانی می کردند.
 
مرز مهران بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا انتخاب اول زائران اربعین است و در ایام منتهی به اربعین حسینی بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر از این مرز تردد کردند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار