معاون سیاسی،اجتماعی فرماندار دهلران بااشاره به طرح های دولت برای اشتغالزایی درروستاها افزود:دهیاران باید ظرفیت های روستا راشناسایی ونسبت به تشویق مردم برای مشارکت دراجرای طرح های اشتغالزا اقدام کنند.
کد خبر: ۳۳۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 27 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی مجلسی روز یکشنبه در نشست با دهیاران بخش موسیان اظهار کرد: پیگیری اجرای سیاست های دولت در حوزه های مختلف در سطح روستاها از وظایف دهیاران است.
 
وی با اشاره به طرح های دولت برای اشتغالزایی در روستاها افزود: دهیاران باید ظرفیت های روستا را شناسایی و نسبت به تشویق مردم برای مشارکت در اجرای طرح های اشتغالزا اقدام کنند.
 
مجلسی تاکید کرد: دهیاران باید اولویت بندی لازم در خصوص مشکلات روستاها بر اساس منابع را مد نظر داشته و تلاش کنند تا در حد توان این مشکلات را مرتفع و با ارائه راهکارها و پیشنهادها پیگیری لازم را برای عملیاتی شدن بعمل آورند.
 
وی بر لزوم اطلاع رسانی از خدمات و اقدام های دولت در روستاها توسط دهیاران تاکید کرد و یادآور شد: دهیاران خدمات ارزنده دولت در حوزه عمران و آبادانی روستاها، اشغالزایی و تولید را به اطلاع افکار عمومی برسانند.
 
معاون فرماندار دهلران ضرورت تعامل و همکاری دهیاران با مردم و مسئولان را یادآور شد و گفت: دهیاران باید با آشنایی با شرح وظایف و حوزه اختیارات خود موضوعات را تا رسیدن به نتیجه دنبال کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار