استاندار چهارمحال وبختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری از مدیران بانک ها خواست از بلوکه کردن بخشی از تسهیلات وام گیرندگان بخش تولید و پرداخت تسهیلات خارج از ضوابط بانکی جلوگیری کنند.
کد خبر: ۳۳۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 27 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: مدیران عامل بانک های استان برای رفع این معضل مطابق دستورالعمل های بانک مرکزی اقدام کنند.
وی همچنین اقدام تروریستی داعش در شهر حله که منجر به شهادت تعدادی از زائران اربعین حسینی شد را محکوم کرد و افزود: داعش با این حرکت جنایتکارانه اهداف پلید خود را به تمامی آزادیخواهان نشان داد.
گروه تکفیری تروریستی داعش عصر پنجشنبه چهارم آذرماه جاری در جایگاه عرضه سوخت الانوار در منطقه شوملی در نزدیکی حله واقع در مسیر کربلا به نجف دست به اقدام تروریستی زد که بر اثر آن جمعی از زائران اربعین حسینی به شهادت رسیدند.
همچنین در این نشست مشکلات 9 طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شد.
تقسیط بدهی معوق 6 طرح تولیدی به بانک های عامل و مهلت دوباره برای بازپرداخت مابقی بدهی این واحدها از جمله تصمیم های این نشست بود.
اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در این نشست مشکلات تخصیص آب از سوی آب منطقه ای استان برای 2 طرح تولیدی و از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی برای یک طرح تولیدی را بررسی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار