معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از کشته شدن 9 زن در حادثه قطار تبریز- سمنان- مشهد خبر داد و گفت: مدیریت ارشد استان در کنار خانواده های داغدار بوده و به نمایندگی از مردم، عزادار تمامی خانواده های معزا است.
کد خبر: ۳۳۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 26 November 2016
محمد صادق پورمهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز تاسف از حادثه تاسف بار قطار تبریز- سمنان- مشهد با ابراز تسلیت به خانواده های داغدیده اظهار کرد: هفت نفر از مصدومان این حادثه اسفناک در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند و پس از تایید پزشکان معالج آن ها و اجازه مرخصی، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به تبریز منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل سوختگی بیش از حد، اجساد بسیاری از کشته شدگان قابل شناسایی نیست، اظهار کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که مدیریت ارشد استان در کنار آنان است و برای تسکین خاطر آن ها نهایت تلاش خود را برای برگزاری مراسم باشکوه تدفین و تشییع آن ها انجام می دهیم.

به گفته وی هم در تبریز و هم در برخی از شهرستان ها ، فرمانداران آماده همکاری هرچه بیشتر با خانواده های داغدار هستند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به سفر جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی به تهران و حضور در چندین جلسه با مقامات ارشد کشوری برای پیگیری وضعیت درمان آسیب دیدگان، انتقال اجساد و .. ادامه داد: تعداد فوتی های این حادثه 44 نفر است که اجساد 42 نفر به تهران منتقل شده است و پیگیری ها برای انتقال هرچه سریع اجساد به تبریز ادامه دارد.

گزارش ایسنا حاکی است،پورمهدی افزود تلاش می کنیم تا سه روز آینده اجساد را به تبریز منتقل کنیم افزود: اقدامات لازم برای شناسایی اجساد و اخذ آزمایش DNA  در تهران و تبریز در حال انجام است و از افرادی که بستگان خود را در این حادثه از دست داده اند تقاضا داریم برای اخذ آزمایش DNA  به پزشکی قانونی مراجعه و برای هماهنگی هرچه بیشتر با این سازمان در تبریز با شماره 04134408115 تماس بگیرند.

 به گفته این مقام مسئول، از 42 جسد منتقل شده به تهران، 9 جسد به صورت کامل شناسایی و 27 نفر نیز با آزمایشات DNA  شناسایی می‌شوند، شناسایی بقیه اجساد بسیار سخت است.

وی گفت: متاسفانه 9 تن از کشته شدگان این حادثه تلخ، زن، دو نفر کودک و بقیه مرد هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
انالله وانا الیه راجعون
قطعا برای زیارت امام هشتم می رفتند. خداوندرحمتشان کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار