رئیس پلیس فتا کرمانشاه:
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی یک‌سری مسابقات تنظیم شده از سوی کلاهبرداران در شبکه‌های ماهواره‌ای، گفت: مالباختگان با وسوسه جوایز گران‌قیمت از جمله خودروهای خارجی در مسابقات شبکه‌های اجتماعی فریب خورده‌اند.
کد خبر: ۳۳۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 24 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،علی کریمی امروز از مراجعه شهروندان به پلیس فتا برای مسابقات و جوایز گران‌قیمت سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای خبر داد و اظهار داشت: مالباختگان با وسوسه جوایز گران‌قیمت از جمله خودروهای خارجی و جوایز نقدی میلیونی از مسابقات شبکه‌های اجتماعی فریب خورده‌اند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با بیان اینکه تعدادی کلاهبردار در سایت‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی یک‌سری مسابقات را تنظیم می‌کنند، گفت: با شرکت کردن افراد، کلاهبرداران شخص قربانی را شناسایی می‌کنند و او را برنده جوایز گران‌قیمت از جمله خودروهای شاسی بلند اعلام می‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: با بیان اینکه خودرو خارجی است و برای ورود به ایران باید از گمرکات وارد شود مبلغ خاصی را برای حق گمرکی از شخص قربانی دریافت می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه کلاهبرداران برای جلب اعتماد در چندین مرحله پول را از شخص قربانی دریافت می‌کنند، تصریح کرد: پس از اینکه پول به حساب کلاهبرداران واریز می‌شود دیگر جواب‌گو شخص فریب‌خورده نیستند و سایت خود را حذف می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی یک‌ماه گذشته چندین مورد از این کلاهبرداری به پلیس فتا استان کرمانشاه گزارش شده است از شهروندان خواست که به هر پیامکی پاسخ ندهند و در موارد مشکوک پلیس فتا را در جریان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار