اين طرح در ابتدا با اكران فيلم‌هاي توليدي كانون پرورش فكري آغاز مي‌شود اما در آينده امكان نمايش ديگر فيلم‌هاي مناسب نيز فراهم مي‌شود.
کد خبر: ۳۳۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ 23 November 2016
آغاز طرح نمايش فيلم‌هاي مناسب براي كودكان و نوجوانان و خانواده‌ها
سينما تئاتر كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اكران فيلم‌هاي سينمايي و بسته‌هاي فيلم كوتاه و پويانمايي مناسب كودكان و نوجوانان و خانواده‌ها را آغاز مي‌كند.
به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان‌غربي، اين طرح با نمايش فيلم« مادر» ساخت ليلا ميرهادي به مدت 40 دقيقه با اكران براي كودكان و خانواده‌ها روز شنبه 15 آبان‌ماه رأس ساعت 30: 16 در سالن سينما تئاتر استان آذربايجان‌غربي آغاز مي‌شود.
اين طرح در ابتدا با اكران فيلم‌هاي توليدي كانون پرورش فكري آغاز مي‌شود اما در آينده امكان نمايش ديگر فيلم‌هاي مناسب نيز فراهم مي‌شود.
گفتني است علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به مراكز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در اروميه بليط‌هاي مربوط به سانس‌هاي مختلف را خريداري كنند.
همچنين براي حضور گروهي مدارس و مهدهاي كودك و ... تخفيف ويژه در نظر گرفته شده است.
نمايش فيلم در سالن سينماي كانون استان در مناسبت‌هاي ويژه و ايام عزاداري و سوگواري ائمه اطهار و همچنين روزهاي جمعه، به طور كامل تعطيل است.
اين طرح با هدف پاسخ‌گويي به نيازهاي فرهنگي كودكان و نوجوانان و ايجاد فرصت برقراري ارتباط هنرمندان و آثار هنري با اين مخاطبان با عنوان طرح« كانون نمايش» در استان آذربايجان‌غربي هم‌زمان با كانون‌هاي سراسر كشور اجرا مي‌شود.
گفتني است افتتاح رسمي اين طرح در ويژه‌برنامه‌اي با حضور مسئولين استاني اجرا خواهد شد.
 
منبع آینانیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار