پس از 3 سال محقق شد
در تاريخ 28 آبان ماه سال 91 بود كه فرماندار اشتهارد از اجراي طرح گازرساني به روستاهاي اين شهرستان از جمله ایپک خبر داد و گفت: اين طرح در سال 92 تكميل مي‌شود.
کد خبر: ۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵ 07 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: استان البرز از نظر جغرافيايي در منطقه‌اي واقع شده كه داراي آب و هواي متغييري است.
به عنوان نمونه در مناطق جنوبي اين استان يعني شهرستان اشتهارد، دماي هوا با مناطق شمالي از جمله شهرستان طالقان تفاوت بسياري داشته و حتي در برخي از روزها، تفاوت دما ميان اين دو شهرستان به حدود 15 درجه مي‌رسد.
در تاريخ 28 آبان ماه سال 91 بود كه ابوالفضل اينانلو فرماندار اشتهارد از اجراي طرح گازرساني به روستاهاي اين شهرستان از جمله رحمانیه، جارو، نکوجار، فردآباد، مختارآباد، ایپک و قانلی بلاغ خبر داد و گفت: با اجرای این طرح بیش از هشت هزار خانوار روستایی در آغاز سال ٩٢ از نعمت گاز بهرهمند خواهند شد.
اگر چه وعده فرماندار در سال 92 محقق نشد، اما امروز و همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر مشعل گاز در يكي از روستاهاي وعده داده شده، يعني روستاي ايپك از توابع اشتهارد روشن شد.
اين روستا داراي 700 نفر جمعيت است و عصر امروز و در ادامه سفر استاندار البرز به شهرستان اشتهارد، مشعل گاز در اين روستا روشن شد.
سيد حميد طهايي در حاشيه افتتاح اين طرح عمراني به خبرنگاران گفت: همانطور كه در جلسه شوراي برنامه‌ريزي تاكيد كردم، مسئولان در نظام مقدس جمهوري اسلامي خادم مردم هستند و وظيفه‌اي به غير از خدمت‌رساني به شهروندان ندارند.
وي تصريح كرد: خدمت به مردم به ويژه روستاها و مناطق كم‌برخوردار در اولويت برنامه‌هاي دولت قرار دارد و در همين راستا امروز يكي از روستاهاي استان البرز به گاز شهري متصل شد.
عالي‌ترين نماينده دولت در استان البرز بيان داشت: با گازرساني به اين روستا، اكثر روستاهاي استان البرز به ويژه روستاهاي پر جمعيت از نعمت گاز شهري برخوردار شده و از دستگاه‌هاي مرتبط خواسته شده است كه گازرساني به ديگر مناطق با سرعت بيشتري پيگيري شود.
ساكنان ديگر روستاهاي جنوبي شهرستان اشتهارد نيز چشم انتظار بهره‌مندي از نعمت گاز هستند و بر اساس گزارش‌هاي رسيده،‌ طرح گازرساني به اين روستاها نيز با جديت پيگيري مي‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار