فرماندار بدره از ساخت یادمان (المان) شهدای گمنام در محوطه پارک آل اسحق این شهر خبر داد و گفت: با تخصیص به موقع اعتبار این یادمان دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۳۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 22 November 2016
سیروس مرادحاصلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برنامه ریزی و تخصیص یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای انجام عملیات اجرایی یادمان و محوطه سازی مزار شهدای گمنام بدره تا دهه فجر امسال خبر داد.
 
وی با بیان اینکه این میزان اعتبار توسط کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال 94 و 95 برای اجرای این طرح اختصاص یافته است، افزود: طرح با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان ایلام و شهرداری بدره در حال اجرا است.
 
مراد حاصلی در زمینه جانمایی این طرح تاکید کرد: احداث یادمان شهدای گمنام در مرکز شهر و محوطه پارک آل اسحق رضایت مندی مردم را همراه داشته است.
 
به گفته وی، در برخی شهرها که این المان و یادمان ها در نقاط دور و حاشیه ای بنا شده اند که در رفت و آمد مردم به این اماکن مشکلاتی ایجاد کرده اند.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اضافه کرد: شهدا درس عزت و شهامت به ما آموختند و یاد و خاطره آنها بعنوان ستارگان روشنگر راه هدایت باید همواره در جامعه مورد توجه باشد و بعنوان الگویی مناسب از مردانگی، شهامت و آزادگی چراغ راه همگان قرار گیرد.
 
فرماندار بدره گفت: شهدای گمنام، فرزندان پاک جامعه و یادگاران شرف و سربلندی ایران اسلامی هستند که وجودشان نور شهادت و عطر انسانیت را در شهرها زنده نگه می دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: مزار این شهدا، مامن دل های نگران مادرانی است که با هر صدای زنگ در هنوز منتظر آمدن جوانان برومند خود از جبهه های نبرد حق علیه باطل هستند.
 
شهرستان بدره در 87 کیلومتری ایلام در دوران دفاع مقدس 60 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 15 آزاده و 150 خانواده ایثارگر است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار