مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به خروج بیش از 10 درصد روسا و نیروهای سطوح مدیریتی از بدنه این شرکت، گفت: بخشی از سرمایه‌های اصلی منابع انسانی در حال خارج شدن از سیستم هستتد که در این خصوص باید تدابیر لازم اندیشیده شود.
کد خبر: ۳۳۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 22 November 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: هوشنگ محمدی عصر دوشنبه اول آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای فنی و متخصص جزیی از سرمایه‌های کشور به شمار می‌روند، افزود: برخی از مشاغل تخصصی و فنی باید با تراز بین الملل سنجیده شود و امروز فردی که توان تجزیه و تحلیل منابع و آناتومی در 4 هزار متری زمین را دارد با یک فرد عادی قابل مقایسه نیست؛ لذا باید تدابیری اندیشیده شود که این منابع انسانی متخصص براحتی از سیستم خارج نشوند.

وی علت خروج گسترده نیروهای مدیریتی از بدنه وزارت نفت را نگرانی از وضعیت شغلی پیش رو و از بین رفتن انگیزه کاری دانست و گفت: بسیاری از این نیروها ترجیح می‌دهند به بخش خصوصی بروند زیرا ارزش کار آنها در آنجا بهتر دیده می‌شود.

محمدی در خصوص اینکه آیا خروج این تعداد مدیران از بدنه شرکت گاز استان فارس موجب ایجاد چالش خواهد شد یا نه؟ گفت: قطعا با اتخاذ برخی تدابیر مدیریتی می‌توان از بروز چالش و مشکلات ناشی از خروج این تعداد منابع انسانی متخصص جلوگیری کرد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مناقصه از گازرسانی به 500 روستای استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: با اتمام فاز مطالعاتی گازرسانی به این روستاها، مناقصه به ارزش 500میلیار تومان برگزار خواهد شد.

وی مدت زمان اجرای گازرسانی به روستا را 14 ماهه اعلام و اضافه کرد: با تخصیص بودجه پیش بینی می شود مجموع اعتبارات گازرسانی به روستاهای استان در سال 95 بالغ بر 110 میلیارد تومان شود.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به 619 روستا در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس در خصوص عدم استقرار دیتا سنتر شرکت گاز در این استان به دلیل اعلام این مطلب که فارس بر روی خط زلزله قرار دارد، از چنین مکاتبه‌ای ابراز بی اطلاعی کرد.

وی اضافه کرد: چندی پیش شخصی که خود را مشاور شرکت ملی گاز ایران معرفی کرد تقاضای هزار متر زمین برای سرمایه گذاری در بحث ایجاد مرکز دیتا سنتر شرکت ملی گاز در شهر شیراز داشت که پس از طرح این درخواست قرار شد این مشاور از سوی شرکت گاز پیگیر مکاتبات دریافت زمین شود که رسما و از طریق مراجع قانونی چنین مکاتبه‌ای انجام نشد و چون مسیر شفاف و همراه با مستندات نبود امکان واگذاری زمین نیز وجود نداشت.

محمدی یادآور شد: این شخص بعدها به سراغ مدیریت ارشد استان و نمایندگان نیز رفت. اما من یک مدیر اجرایی هستم و باید در چارچوب وظایف و اختیارات حرکت کنم. کار سیاسی هم بلد نیستم لذا درخواستی که مطرح شد بحث سرمایه گذاری بود نه چیز دیگری.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار