واکنش استاندارایلام به خبرسرقت از خودروها در مهران
مردم ومسئولین استان ایلام درخدمت رسانی به جمعیت میلیونی زائرین اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند،نبایستی با اظهار نظرهای مغرضانه وبا برجسته سازی نکات منفی ناچیز ،خدمات بزرگ آنان را نادیده گرفت
کد خبر: ۳۳۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 21 November 2016
تابناک ایلام::مردم ومسئولین استان ایلام،همانند سالهای گذشته در آماده سازی استان ،خصوصا شهر مرزی وپایانه مرزی مهران وخدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند،راه اندازی ایستگاههای صلواتی متعدد درمسیر،بکارگیری تمامی ظرفیت دستگاههای خدماتی استان واستانهای معین ،ایجاد پارگینگ خودرویی بخشی از اقدامات صورت گرفته بمنظور تسهیل تردد زوار وخدمت رسانی به آنان بود.
 
حجم وسیع ورود زائرین به شهرستان کوچک مهران ومدیریت صحیح این تجمع بزرگ وبی نظیر واستفاده از تمام ظرفیتها برای ورود وخروج بی دردسر واز طرفی حفظ آرامش روحی و روانی این خیل عظیم ،کار بزرگی بود که جز با عنایات حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)همراهی وهمدلی مردم ومسئولین امکانپذیر نمی شد.
 
حال ممکن است دراین بین قصوراتی نیز در حین خدمت رسانی به زائرین پدیدار وبه دلیل عملکرد سوء افرادی ،برای زائرین ومیهمانان استان ،مشکلاتی نیز بوجود آمده باشد که این موضوع در مقابل خدمات بسیار بزرگ مردم ومسئولین استان در مدیریت این تجمع عظیم ناچیز بوده وحتی به چشم هم نمی آید.
 
ورود تعداد معدودی افراد فرصت طلب از نقاط مختلف کشور بمنظور سوء استفاده از شلوغی جمعیت ورسیدن به امیال پلیدشان، نظیر جیب بری ویا سرقت از خودرووهای رها شده درمیان جمعیت چندصدهزار نفری موضوعی اجتناب ناپذیربوده که همانند آن در سایر نقاط پرازدحام کشوروحتی در میان زائرین بقاع متبرکه بسیار مشهود است.
 
حال که افراد یا معدود رسانه های مغرضی که چشم دیدن بزرگی وشکوه این تجمع بی نظیر جهان اسلام را نداشته وباسرپوش نهادن بر واقعیات اتفاق افتاده ،سعی در بزرگنمایی نکات ریز منفی را دارند، اقدامات نخ نمایی است که هیچگونه تاثیری بر اراده دوستداران اهل بیت عصمت وطهارت که ایلام را برای رسیدن به کنگره عظیم اربعین انتخاب کرده اند نخواهد گذاشت .اقدامات ناجوانمردانه ای که این روزها ودر خلال برگزاری این تجمع بزرگ به کرار از طرف این افراد ورسانه هایشان دردستور کار قرار گرفته بود.
 
برهمین اساس بود که استاندار ایلام به اخبار منتشره در خصوص وقوع سرقت از خودروهای رها شده در شهر مرزی مهران واکنش نشان داده و بدلیل حضور افرادی از نقاط مختلف کشور این امر مذموم را به طور قطعیت متوجه ساکنین واهالی شهر مهران ندانست.

 محمدرضا مرواريد استاندار ايلام در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سياسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واكنش به سرقت از خودروهاى پارك شده در پاركينگهاى پايانه مرزى مهران اظهار داشت: حدودا صدو سی هزار خودرو در پارکينگهاى مهران وجود دارد كه از اين تعداد حداقل ٢٠ هزار خودرو صرفا در معابر، جاده ها و بيابان‌هاى مهران است.
 
وى افزود: بسيارى از سارقان و جيب برها از نقاط مختلف كشور وارد مهران می‌شوند و نمی‌توان گفت كه اين افراد قطعا از اهالى و ساكنان شهرستان مهران هستند.
 
مرواريد ادامه داد: متاسفانه سرقت در همه شهرها و شهرستانهاى كشور رخ ميدهد اما اگر اتفاقى اين چنينى به شهرستانى همچون مهران نسبت داده شود، صحيح نيست چراكه نميتوان صحت و قطعيت آنرا به اثبات رساند.

خبر منتشره در خصوص سرقت از خودروهاى پاركينگ‌هاى پايانه مرزى مهران، نباید به دستاویزی بر ناديده انگاشتن زحمات مسئولان و كارگزاران ومردم مهران در ارائه خدمات و حفاظت از اموال زائران تلقی شود زیرادرگزارش دستگاههای متولی هیچ اشاره ای به اصالت سارقین نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار