فیش های حقوقی نجومی ماسمالی شد/کنایه امام جمعه شیراز به صادق زیباکلام/ بانکها خودشان و جامعه را به سمت ربا برده اند/ با حرف نمی توان به اقتصاد مقاومتی رسید/درد است که مسئولی عامل تحریم را داخلی می داند
کد خبر: ۳۳۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ 19 November 2016
فیش های حقوقی نجومی ماسمالی شد
به گزارش تابناک فارس:نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: با وجود تأکیدات رهبری بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی مسئله فیش‌های حقوقی رفو شد.
 
کنایه امام جمعه شیراز به صادق زیباکلام
امام جمعه شیراز با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا اظهار داشت: با وجود تمام بدعهدی‌های آمریکا که خود آنان هم آن را بیان می‌کنند باز عده‌ای ساده‌لوح از مذاکره و امتیاز دادن سخن می‌گویند یا مانند آن عقل از دست داده بینوا از روی پرچم آن عبور نمی‌کنند تا مبادا استکبار ناراحت شود.
 
بانکها خودشان و جامعه را به سمت ربا برده اند
نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: همان سالی که درآمد حکومت امیرالمومنین 40 هزار دینار بود در پایان سال آن حضرت برای برخی مخارج شمشیر خود را فروخت چون درآمد بیت‌المال یا هزینه فقرا و مستمندان شد تا برای تولید کشاورزی به کار رود نه اینکه به کنز بدل شود در بانک‌ها ذخیره و از دسترس مردم دور شود.
وی بیان کرد: بانک‌های ما به جای آنکه در مسیر تولید باشند در مسیر ربا قرار گرفته‌اند و جامعه را به این سمت‌وسو می‌کشند.
امام‌ جمعه شیراز ابراز داشت: اسلام تأکید دارد پول باید در جامعه جریان داشته باشد و احتکار و کنز نشود و جریان سالم آن تولید یا کمک به مستمندان است و غیر از این اسراف و تبذیر محسوب می‌شود.
 
با حرف نمی توان به اقتصاد مقاومتی رسید
امام جمعه زرقان در ادامه اقتصاد مقاومتی را در عمل و نه در حرف نسخه نجات بخش جامعه توصیف کرد و در همین زمینه افزود : هرکس به اندازه توان و مسئولیت خود ، ازرئیس جمهوری و وزرا گرفته تا فرماندار و بخشدار و امام جمعه و ... باید در این زمینه تلاش کنند.
حجت الاسلام ربانی شیرازی در همین زمینه بازگشایی و فعال شدن کارخانه کاشی حافظ زرقان را مطابق منویات رهبری دانست که همگان باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.امام جمعه زرقان با اشاره به هفته مبارزه با دیابت ، این بیماری را مرگ خاموش توصیف کرد که ممکن است افرادی به آن مبتلا باشند اما از ابتلای خود آگاهی نداشته باشند.
 
درد است که  مسئولی عامل تحریم را داخلی می داند
خطیب جمعه اقلید ادامه داد: درد است که مسؤول کشورمان به جای حفظ روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، آشکارا ملت و نظام خود را مقصر تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا علیه ایران بداند که این ضایعه و مصیبت را به ملت غیور ایران اسلامی تسلیت می‌گوییم.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار