مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه نگاه دولت، آزادی فرهنگی است و از نقدهای سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم، گفت: ارتباط با رسانه‌های استان براساس احترام است .
کد خبر: ۳۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 10 May 2015
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه دولت از نقد سازنده استقبال می کند، گفت: دولت در وعده های خود صادق است.

به گزارش مهر، محمدابراهیم الهی تبار در نشست مشورتی با مدیرمسئولان و سرپرستان خبرگزاری های استان همدان با تاکید بر اینکه غنی کردن مصوبات کارگروه رسانه با همفکری فعالان رسانه ای امکان پذیر است، گفت: دولت از نقد سازنده استقبال می کند.   الهی تبار با تاکید بر اینکه دولت به دنبال حضور کیفی رسانه ها در جامعه است، افزود: رسانه ها با حضور آگاهانه و قدرتمند خود می توانند با انتقاد سازنده دولت را یاری دهند و رویکرد دولتمردان نیز در این راستا استقبال از نقدهای منصفانه و سازنده است.   وی گفت: به منظور غنی کردن مصوبات کارگروه رسانه و پرداختن به موضوعات مهم این حوزه از توان و همفکری صاحبان ایده در عرصه رسانه استفاده شده است.   وی با تاکید بر اینکه دولت در عمل به وعده های خود صادقانه عمل کرده است، گفت:اقدامات صورت گرفته در بخش سلامت، امنیت غذایی و تحولات حوزه سیاست خارجی از جمله این موارد است.   سال گذشته تنها یک مورد جرائم خشن در همدان رخ داد   الهی تبار درباره وضعیت امنیتی استان همدان نیز با بیان اینکه سال گذشته تنها یک مورد جرائم خشن در همدان رخ داد، اضافه کرد: دکترین امنیتی بر پایه مردم نهاده شده و اگر مردم همانند دوران هشت سال دفاع مقدس در حوزه امنیت مشارکت داشته باشند شاهد رشد و پویایی استان خواهیم بود.   معاون استاندار همدان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبری فرزانه انقلاب به همدلی و همزمانی دولت و ملت باید و نبایدهایی در قالب نامه به دفتر نشریات ارسال شده تا برنامه های و پیشنهادهای خود برای جلب مشارکت مردم برای تحقق شعار سال و افزایش رضایتمندی آنان را در کارگروه رسانه ارائه دهند.   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز گفت: ظرفیت رسانه‌های استان همدان در مقایسه با سایر استان‌های کشور ایده‌آل است و در حال حاضر در سطح کشور هفت هزار و ۶۷۰ نشریه دارای مجوز در کشور وجود دارد که سهم همدان در این زمینه ۱۱۲ نشریه است.   فاضل عبادی از فعالیت ۱۶ خبرگزاری در همدان خبر داد و گفت: ۱۷ پایگاه خبری از ۶۳۸ پایگاه خبری فعال در کشور نیز در همدان در حال فعالیت هستند.   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۳۰ نمایندگی نشریات کشوری در استان فعال است، ادامه داد: ظرفیت رسانه‌های استان همدان در مقایسه با سایر استان‌های کشور ایده‌آل است.   نگاه دولت، آزادی فرهنگی است و از نقدهای سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه نگاه دولت، آزادی فرهنگی است و از نقدهای سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم، گفت: ارتباط با رسانه‌های استان براساس احترام است و این اصل جزیی از رویکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.   سرپرست معاونت برنامه‌ ریزی استاندار همدان نیز در این نشست گفت: سال گذشته همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان با دستاوردهای خوبی برگزار و ۴۸ تفاهمنامه و قرارداد در این راستا منعقد شد.   خسرو سامری با اشاره به اینکه مجموع قراردادها و تفاهمنامه‌ها یک‌هزار و ۹۴۶ میلیارد تومان بوده است، افزود: ۱۹ تفاهمنامه مربوط به بخش کشاورزی، ۱۹ قرارداد مربوط به میراث فرهنگی و چهار قرارداد مربوط به بخش عمرانی بوده است.   وی با بیان اینکه نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران قول اختصاص پنج میلیارد تومان را برای احداث ساختمان پارلمان بخش خصوصی داده بود، افزود: تاکنون یک‌ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ پرداخت شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار