فرماندار مهران:
فرماندار مهران گفت:موکب های سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی نیز در فواصل مشخص، ‌آماده پذیرایی و اسکان بازماندگان از زیارت اربعین و همچنین زائران بازگشته از کربلای معلی هستند.
کد خبر: ۳۳۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 19 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ مراد ناصری اظهار کرد: خدمات رسانی به هموطنان مانده در شهر مهران به صورت شبانه روزی ادامه دارد و کسانی که تلاش می کنند تا از این شور و اشتیاق مذهبی مردم استفاده سیاسی کنند سخت در اشتباه هستند.
 
وی با بیان اینکه همه ارگان های دولتی و غیر دولتی،‌ برای خدمات رسانی به زائرانی که پشت مرز مهران مانده و یا از عتبات عایلات باز گشته اند، افزود: همه در تلاشند امکانات لازم را به زائران برسانند.
 
ناصری تاکید کرد: برخی با نادیده گرفتن زحمات و تلاش منسجم کمیته های دست اندرکار و مسئولان ذیربط،‌ به فضای معنوی و انقلابی و همدلانه ماه های گذشته در حرکتی هماهنگ برای مراسم اربعین برنامه ریزی و ایفای نقش کرده اند،‌ جفا می کنند.
 
وی یادآور شد: برخی رسانه های غیر رسمی و شبکه های مجازی معاند،‌ پس از بسته شدن مرز مهران از سوی طرف عراقی،‌ با اعلام اینکه مردم سرگردان و بدون پناه مانده اند با سیاه نمایی اقدام به زیر سوال بردن خدمات مردم و دولت کردند در حالیکه مردم استان ایلام بخصوص شهرستان مهران و همه امکانات دولتی، کشوری و لشکری در حال خدمات رسانی به زائران جا مانده از زیارت هستند.
 
ناصری گفت: کمیته اسکان و تغذیه شرایط اسکان زائران را فراهم کرده و در وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام نیز به شایستگی میزبان زائران است.

فرماندار مهران اضافه کرد: وسایل حمل و نقل عمومی و خودروهای امدادی و پشتیبانی نیز در فواصل مختلف آماده ارائه خدمات هستند.
 
وی با تاکید دوباره بر اینکه تمامی ظرفیت های ملی و فرا ملی بسیج شده اند تا زیارت امسال اربعین به بهترین نحو صورت گیرد، افزود: سیاسی کردن موضوع اربعین ظلم به اعتقادات مذهبی مردم و خدمات رسانی شبانه روزی تمام دستگاه های لشکری، کشوری و امنیتی و همچنین وارد کردن خدشه به شور و شوق و تلاش مردمیِ دوستداران اهل بیت (ع) است.
 
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام امن ترین و نزدیک ترین راه دسترسی به عتبات عالیات است که همه ساله زائران زیادی برای سفر به عراق از این مرز تردد می کنند.
 
براساس اعلام مسئولان ستاد اربعین استان ایلام بیش از یک میلیون زائر از طریق مرز بین المللی عراق برای شرکت در آیین اربعین به کربلای معلی مشرف شده اند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار