مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت:تاکنون هفت هزارو 330زائر در 14مکان شهرمرزی مهران اسکان داده شده اند.
کد خبر: ۳۳۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلیمانی اظهار کرد: این تعداد زائر در 14 مکان شهر مرزی مهران تاکنون اسکان داده شده و خدمات مناسب از جمله پذیرایی نیز به آنها ارائه شده است.
 
وی افزود: امدادگران این جمعیت از 20 آبان تاکنون به 24 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های منتهی به مرز بین المللی مهران در حوزه استحفاظی استان ایلام امداد رسانی کرده اند.
 
وی تعداد مجروحان این حوادث که به مراکز درمانی اعزام شده اند را 102 نفر اعلام کرد و یادآور شد: در این مدت 10 هزار و 354 زائر در مسیرهای پیوندی به مهران از خدمات درمانی و امدادی این جمعیت برخوردار شدند.
 
به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام، در این مدت همچنین به صورت رایگان از 621 زائر آزمایش فشار خون و قند خون گرفته شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اضافه کرد: امداد رسانی این جمعیت از طریق 23 پایگاه، سه فروند بالگرد، 30 تیم موتوری امداد و نجات و بکارگیری 200 امدادگر در حال انجام است.
 
وی ادامه داد: عملیات امدادرسانی در زمان بروز حوادث احتمالی به زائران در شهرستان و مرز مهران از طریق 40 دستگاه آمبولانس، 10خودرو ست نجات و هشت دستگاه موتور آمبولانس انجام می شود.
 
سلیمانی گفت: هلال احمر در اربعین امسال از سوی ستاد اربعین استان بعنوان مسئول کمیته امداد و نجات تعیین شده و برای کار خدمات دهی به زائران حسینی را در حوزه امداد و نجات بر عهده دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار