رئيس سازمان بهزيستي كشور:
رئيس سازمان بهزيستي با بيان اينكه 13درصد حاشيه نشيني كشور متعلق به خراسان رضوي است، گفت: در مسئله ترك اعتياد در 31استان به شكل پايلوت ورود پيدا كرده‌ايم كه وزارت بهداشت در اين مسئله ورود پيدا نكرده است.
کد خبر: ۳۳۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 16 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، انوشيروان محسني بندپي، در همايش علمي كاربردي مديران ستادي و معاونين پشتيباني و منابع انساني بهزيستي استان‌هاي سراسر كشور كه صبح امروز در هتل پارس مشهد برگزار شد، گفت: 13درصد از حاشيه نشيني كشور در خراسان رضوي و مشهد قرار دارد.
وي با تأكيد بر اينكه وظيفه داريم سازمان بهزيستي را به درستي به همگان معرفي كنيم، افزود: بايد بدانيم اين سازمان در كجاي ساختار دولت قرار دارد و داراي چه منابع و ساختاري است و وضعيت موجود اين سازمان چگونه است.
رئيس سازمان بهزيستي كشور همچنين عوامل سياسي، اقتصادي، اجتماعي و تكنولوژيك را در رشد غيرمنطقي حاشيه شهر تآثير گذار دانست و تأكيد كرد: حاشيه نشيني يكي از عوامل تهديد اجتماعي به شمار مي‌رود.
محسني بندپي با تأكيد بر نقش نيروي انساني در سازمان، بيان كرد: نيروي انساني محور توسعه است و بهره‌وري و اثربخشي و كيفيت كار سازمان را بالا مي‌برد.
وي ادامه داد: بهره وري در كشور ما 7ساعت است و ما لازم است اين بهره‌وري را افزايش دهيم.
وي ضمن بيان ارائه راهكارهايي در زمينه افزايش بهره‌وري در نيروي انساني، افزود: ايجاد تحول در كاركنان و توجه به آن‌ها و استفاده از استعدادها و توجه به تغييراتي كه در محيط‌هاي مختلف است و اخلاق‌مداري، به افزايش بهره‌وري كمك مي‌كند.
رئيس سازمان بهزيستي كشور در ادامه با بيان اين مطلب كه در مسئله ستاد بازآفريني سكونت‌گاه‌هاي غيررسمي در سيستان و بلوچستان به بهزيستي نقشي داده نشده، عنوان كرد: دست ما براي ارائه مطلب پر است و بايد آنقدر تكرار كنيم كه اين چند دهه عقب نگه داشتن خود را جبران كنيم و اين راه آساني نيست.
رئيس سازمان بهزيستي كشور به كسب رتبه برتر اين سازمان در جشنواره شهيد رجايي اشاره و تأكيد كرد: در اين جشنواره بدون اينكه لابي داشته باشيم رتبه برتر كسب كرديم.
وي با اشاره به اينكه كه در مسئله ترك اعتياد در 31استان به شكل پايلوت ورود پيدا كرده‌ايم، بيان كرد: وزارت بهداشت در اين مسئله ورود پيدا نكرده است.
رئيس سازمان بهزيستي كشور گفت: براي نيروهاي قراردادي سازمان نيز سنوات خدمتي را در نظر گرفتيم و با حذف هزينه‌هاي ستاد، حق سنوات را بين همه نيروهاي استان‌ها، ماهيانه 300هزار تومان قرار داديم.
محسني بندپي خاطرنشان كرد: قرارداد بيمه تكميلي را در بسته خدمتي قرار داديم و بسته سلامت اجتماعي را در برنامه ششم توسعه نيز لحاظ كرديم، دولت توليت و اختيارات را به ما دادند و از ما كار مي‌خواهند، پس بايد شرايط كار را روان‌تر كنيم تا به اهداف خود برسيم.
در ادامه فرزاد حيدري، معاون توسعه و مديريت منابع سازمان بهزيستي كشور نيز درخصوص هدف برگزاري اين همايش، گفت: اين همايش با هدف ارتقاء عملكرد سازمان و جامعه هدف و در ميان گذاشتن تجربه‌ها، پيشرفت‌ها و چالش‌ها و شناخت نقاط قوت در 15محور و 6كارگروه طي دو روز برگزار مي‌شود.
لازم به ذكر است اين همايش با حضور دكتر پورشبانان، قائم مقام رياست سازمان و مديركل حوزه رياست سازمان بهزيستي، دكتر كياني، معاونت حفاظت پرسنلي دفتر مركزي حراست سازمان بهزيستي كشور،‌ دكتر كرباسي رئيس مركز فناوري اطلاعات و تحول اداري، موسوي چلك، مشاور رئيس سازمان و مديركل دفتر مديريت عملكرد سازمان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار