رئیس اداره بهزیستی مهران گفت: تا پایان روز گذشته در مجموع گزارش گم شدن 70 زائر،61 نفرازگمشدگان در شهر و پایانه مرزی مهران با تلاش اعضای ستاد گمشدگان بهزیستی پیدا شده اند،اما همچنان عملیات جستجو برای پیدا کردن 9 زائر گمشده ادامه دارد.
کد خبر: ۳۲۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 16 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ستار ناصری اظهار کرد: تا پایان روز گذشته در مجموع گزارش گم شدن 70 زائر به این ستاد اعلام شد که خانواده 61 نفر شناسایی و این افراد تحویل آنها شدند و عملیات جستجو برای پیدا کردن 9 زائر گمشده نیز همچنان ادامه دارد.
 
وی افزود: کار جستجو برای پیدا کردن خانواده های این زائران توسط کارکنان و امدادگران بهزیستی مستقر در ستاد گمشدگان پایانه مرزی مهران همچنان در حال انجام است.
 
ناصری تاکید کرد: زائران گمشده ای که گزارش آنها به این ستاد اعلام شده 12 تا 72 سال سن داشته اند.
 
وی با اشاره به دایر شدن ستاد گمشدگان اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران از 21 آبان اضافه کرد: در این ستاد کار ساماندهی و خدمات رسانی به زائران گمشده انجام می شود.
 
ناصری از زائران خواست گزارش گمشده شدن همراهان خود را به شماره 123 اطلاع دهند تا عملیات جستجو و شناسایی این افراد توسط کارکنان این ستاد در کوتاهترین زمان ممکن انجام گیرد.
 
رئیس اداره بهزیستی مهران یادآور شد: زائران در صورت گم شدن به این ستاد تحویل می شوند و از طریق کارکنان بهزیستی مستقر در این ستاد کار شناسایی و پیگیری برای تحویل شان به خانواده ها صورت می گیرد.
 
ناصری گفت: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی نیز از سوی بهزیستی همگام با سایر دستگاه های اجرایی استان از 20 آبان ماه آغاز شده و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران ادامه دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار