برای نخستین بار یک بیمارستان صحرایی ثابت و دائمی توسط دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مرز مهران راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۲۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: با توجه به تردد مداوم زائران از مرز مهران در طول سال و مساله مهم پیاده روی بزرگ اربعین، دانشگاه علوم پزشکی این بیمارستان صحرایی دائمی را در این مرز با هدف ارائه خدمات درمانی به زائران و با بکارگیری کادر مجرب درمانی راه اندازی کرده است.
 
دکتر علی دل پیشه افزود: این بیمارستان های صحرایی در کنار بیمارستان امام حسین (ع) شهر مهران با استعداد 50 تخت بستری و 170 نفر کادر درمانی و خدماتی مجهز به بخش های آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، اتاق عمل و مراقبت های ویژه است.
 
وی یادآور شد: این بیمارستان با 20 میلیارد ریال اعتبار از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام برای خدمات رسانی به زائران اهدا شده که درمواقع اضطراری و به عنوان بیمارستان پشتیبان مورد استفاده قرار می گیرد.
 
دکتر دل پیشه تاکید کرد: بیمارستان امام حسین (ع) شهر مهران نیز با فاصله 11 کیلومتری از مرز از لحاظ امکانات و بخش های مورد نیاز چون آنژیوگرافی و سی تی اسکن تجهیز شده و از 25 آبان کادرهای درمانی تخصصی اعزامی از نقاط مختلف کشور به استعداد 170 نفر کادر پزشکی و پرستاری علاوه بر کادر بیمارستان در این مرکز درمانی مستقر می شوند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار