رییس بخش نظارت بربهداشت عمومی وموادغذایی دامپزشکی ایلام گفت: پنج گروه گشت وکنترل ازامروز وظیفه نظارت برفرآورده خام دامی ایستگاه های صلواتی و همه اماکن توزیع غذای زائران را بر عهده دارند.
کد خبر: ۳۲۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سعید صیدیوسفی اظهار کرد: 2 گروه در مهران، 2 گروه در شهرستان چرداول و یک گروه نیز در ایلام استقرار دارند و یک تیم نظارتی از اداره کل هم عملکرد این گروه ها را مورد رصد قرار می دهند.
 
وی افزود: این گروه ها با لباس های یک دست و متمایز با آرم دامپزشکی وظیفه نظارت و کنترل فرآورده های خام دامی را در اماکن تهیه و پخت غذا برعهده دارند.
 
صیدیوسفی یادآور شد: همچنین این اداره کل با همکاری مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان، تیم های گشت مشترک نظارتی برای کنترل سلامت مواد مورد استفاده در پخت غذا در این اماکن را تشکیل داده است.
 
به گزارش تابناک ایلام، مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیکترین مرز زمینی کشور است که در 95 کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده و کانون اصلی تردد زوار عتبات عالیات است.
 
سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر برای شرکت در آیین عظیم کنگره اربعین از این مرز عبور کردند که پیش بینی می شود امسال بیش از 2 میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از این مرز عبور کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار