معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد ایلام ازتوزیع 5 هزارجلدکتاب دراستان خبرداد و گفت:دو هزار و 500 جلد کتاب با موضوع اربعین در طول هفته کتاب بین زائران اربعین توزیع می شود.
کد خبر: ۳۲۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛عمران خودآموز افزود: از این تعداد 2 هزار و 500 جلد کتاب با موضوع اربعین است که در طول هفته کتاب بین زائران اربعین توزیع و مابقی نیز بین مراکز فرهنگی، کتابخانه ها و ایستگاه های مطالعه استان پخش می شود.
 
وی برگزاری نشست های نقد کتاب، رونمایی از کتاب، نشست های علمی با موضوع های ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تجلیل از خادمان حوزه نشر را از جمله برنامه های هفته و کتابخوانی امسال در این استان اعلام کرد.
 
وی اظهار کرد: همچنین در طول هفته کتاب و کتابخوانی دو نمایشگاه کتاب در شهرستان های دره شهر و ایوان با عرضه جدیدترین تازه های نشر برپا خواهد شد.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: بیست و چهارمین دوره هفته کتاب امسال با شعار ایران می خواند از 24 آبان آغاز و برنامه های این هفته تا 30آبان ماه ادامه خواهد داشت.
 
وی عنوان روزهای هفته کتاب و کتابخوانی را به ترتیب از 24 آبان ماه شامل کتاب، کتابخوانی و کتابدار، 25 آبان ماه کتاب و دانشگاه، 26 آبان کتاب و رسانه، 27 آبان کتاب و کودک، 28 آبان کتاب و هنر، 29 آبان کتاب و تکنولوژی و 30 آبان ماه کتاب و امام حسین (ع) عنوان کرد.
24 آبان ماه در سالنامه رسمی کشورمان به عنوان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار