فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: نیروهای پلیس راه در 30 ایستگاه موقت به منظور کنترل امنیتی و ترافیکی جاده ها در محورهای پر تردد استان از جمله حمیل، ایلام، مهران، قلاجه، دهلران و دره شهر مستقر شده و راهنمایی زائران و روان سازی ترافیک را انجام می دهند.
کد خبر: ۳۲۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: این تیم ها با همکاری پلیس راهور ناجا و کمک از پلیس راه های سایر استان های کشور، تمام جاده های استان را به صورت شبانه روزی زیر پوشش و کنترل دارند.
 
وی یادآور شد: همچنین نیروهای پلیس راه در 30 ایستگاه موقت به منظور کنترل امنیتی و ترافیکی جاده ها در محورهای پر تردد استان از جمله حمیل، ایلام، مهران، قلاجه، دهلران و دره شهر مستقر شده و راهنمایی زائران و روان سازی ترافیک را انجام می دهند.
 
فرمانده پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه هر چه به اربعین حسینی نزدیک تر می شویم بر حجم تردد در جاده های ارتباطی این استان نیز افزوده می شود، افزود: ترافیک در جاده های این استان از جمله جاده ایلام - مهران پرحجم اما روان و عادی است و بدون هیچگونه گره یا حادثه ترافیکی ترددها جریان دارد.
 
سرهنگ ناصری از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه ترافیکی ناگوار قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به توصیه های ماموران پلیس توجه کنند.
 
وی اضافه کرد: بیشتر جاده های استان کوهستانی است و در برخی مقاطع ممکن است با تراکم تردد خودروها مواجه شویم که زائران باید در اینگونه مواقع صبر و حوصله داشته و از تجاوز به سمت چپ جاده و سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.
 
وی یادآور شد: در قسمت هایی از جاده های ارتباطی استان محور تعریض شده اما دهنه پل ها تعریض نشده است بنابراین انحراف به چپ رانندگان باعث ایجاد گره ترافیکی در ورودی پل ها شده و ایجاد مشکل برای دیگر رانندگان می کند.
 
فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: زائران بدلیل دوری مسافت ممکن است با خستگی و خواب آلودگی مواجه شوند باید به منظور پیشگیری از حوادثی همچون واژگونی خودرو، رانندگان به محض احساس خستگی زمانی را به استراحت اختصاص دهند.
 
مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیکترین مرز زمینی کشور است که در 95 کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده و کانون اصلی تردد زوار عتبات عالیات است.
 
سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر برای شرکت در آیین عظیم کنگره اربعین از این مرز عبور کردند که پیش بینی می شود امسال بیش از 2 میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از این مرز عبور کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار