سرپرست فرمانداری چرداول؛
سرپرست فرمانداری چرداول با بیان اینکه بیشترین تعداد معلولان استان بعد از ایلام مربوط به چرداول است، خواستار توجه مسئولان بهزیستی برای ارائه خدمات مطلوب تر و گسترده تر به مددجویان این شهرستان شد.
کد خبر: ۳۲۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی اداره کل بهزیستی استان ایلام اظهار کرد: وجود آسیب های اجتماعی در جامعه نه تنها زیبنده جامعه اسلامی ایران نیست بلکه زنگ خطری هم برای مسئولان است.
 
وی با تقدیر از خدمات بهزیستی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی افزود: فرآیند پیشگیری از آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از ماموریت های مهم بهزیستی نیازمند مشارکت همه دستگاه های حوزه اجتماعی است.
 
یگانه با بیان اینکه بیشترین تعداد معلولان استان بعد از ایلام مربوط به چرداول است، خواستار توجه مسئولان بهزیستی برای ارائه خدمات مطلوب تر و گسترده تر به مددجویان این شهرستان شد.
 
فرماندار چرداول خدمت در بهزیستی را مهم دانست و گفت: خدمت در این سازمان بعنوان امری مقدس از جایگاه والایی برخوردار است.
 
مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این نشست اربعین حسینی را فرصتی مهم برای خدمات رسانی به گروه های مختلف جامعه هدف این سازمان دانست و یادآور شد: از تمامی ظرفیت های موجود برای ارائه خدمت به زائران حسینی استفاده خواهد شد.
 
فرهاد قیصربیگی تاکید کرد: بهزیستی بعنوان عضو ستاد اربعین استان چهار موکب (ایستگاه صلواتی) در شهرهای مسیر تردد زائران، ستاد ساماندهی گمشدگان و ارایه خدمات توانبخشی رایگان را به زائران معلول و سالمند در مهران انجام می دهد.
 
وی گفت: همچنین همه ادارات بهزیستی استان به عنوان شهرستان معین در مرز مهران خدمات رسانی به زائران را انجام خواهند داد.
 
قیصربیگی با اشاره به اینکه بهزیستی مهمترین نقش را در سلامت اجتماعی جامعه دارد از فرمانداران استان ایلام خواست تا این مجموعه را برای پیشبرد اهدف با تامین اعتبارهای مورد نیاز یاری کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار