مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت :این مدارس با توزیع 2هزار تخته پتو و موکت برای اسکان زایران تجهیز شده اند.
کد خبر: ۳۲۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛  محمد سلیمانی با اشاره به اینکه عمده اسکان زایران در مسیر بازگشت از عراق خواهد بود ادامه داد: این جمعیت در صورت نیاز و بر اساس اعلام ستاد اربعین آمادگی کامل برای برپایی اردوگاه اضطراری اسکان زایران را خواهد داشت.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام به خدمات هلال احمر در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته همزمان با ایام اربعین امسال سه فروند بالگرد این جمعیت با هدف تسریع در امداد رسانی در شهرستان های ایلام و مهران مستقر خواهند شد.
 
وی گفت: همچنین عملیات امدادرسانی در زمان بروز حوادث احتمالی به زائران در شهرستان و مرز مهران از طریق 16دستگاه آمبولانس و هفت اتوبوس آمبولانس انجام خواهد شد.
 
وی گفت: علاوه بر این اقدام ها 23 پایگاه امداد و نجات جاده ای این جمعیت با بکارگیری امدادگران آموزش دیده، آمبولانس و خودرو نجات در مسیر تردد زائران از صبح 20آبان ماه راه اندازی و خدمات دهی خود را آغاز می کنند.
 
وی همچنین از استقرار 20 تیم موتوری امداد و نجات این جمعیت در پایانه مرزی مهران در اربعین امسال خبر داد و افزود: هلال احمر در اربعین امسال از سوی ستاد اربعین استان به عنوان مسئول کمیته امداد و نجات تعیین شده و در این راستا کار خدمات دهی به زائران حسینی را در حوزه امداد و نجات بر عهده خواهد داشت.
 
به گفته سلیمانی، خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ایام اربعین امسال به زائران از 20 آبان آغاز و تا 10 روز بعد از اربعین حسینی نیز ادامه دارد.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: تمامی خدمات دهی جمعیت هلال احمر ایلام در اربعین امسال تنها در داخل کشور است و همه خدمات مورد نیاز به زائران در مرز مهران انجام می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار