سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند از تشکیل کارگروهی برای انطباق طرح‌های هادی با وضع روستاها در این شهرستان خبر داد و گفت: جایگاه سوخت بلوار بعثت گیلاوند تا پایان آذرماه سال جاری بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 12 November 2016
علی شیوا با اشاره به وضع پروژه احداث کمربندی سرهار در ضلع غربی شهر دماوند اظهار کرد: در این خصوص، نشستی با پیمانکار پروژه، راه و شهرسازی و شهرداری دماوند داشتیم که موضوع موانع و معارضان این پروژه بررسی شد.
وی اضافه کرد: در این نشست، قرار شد که معارضان با تشکیل پرونده در راه و شهرسازی حقوق خود را پیگیری کنند و پروژه مهم احداث کمربندی سرهار دماوند نیز بدون وقفه به کار خود ادامه دهد.
سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند از تشکیل کارگروهی جهت بررسی طرح‌های هادی روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگروه، طرح‌های هادی را با وضع روستاها مورد انطباق قرار می‌دهد.
شیوا بیان کرد: این گروهی که در معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری دماوند تشکیل شده، پس از بررسی طرح‌ها با وضع روستاها، موارد لازم را جهت بازنگری به مراجع بالادستی ارسال می‌کند.
وی با بیان اینکه در نشستی مشکلات جایگاه سوخت جیلارد مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، قرار است که جایگاه سوخت بنزین بلوار بعثت در منطقه گیلاوند تا پایان آذرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد؛ این جایگاه توسط شهرداری دماوند در حال احداث است.
سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به اینکه در بعضی مواقع با مشکلات سوخت‌رسانی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از جایگاه سوخت بنزین بلوار بعثت گیلاوند، بسیاری از این مشکلات برطرف خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار