فرماندار مهران؛
فرماندارمهران گفت:96گیت در پایانه مرزی مهران برای خروج زائران از مرز فعال است و در مرز مهران مشکلی از نظر تجهیزات فنی و نیروی انسانی وجود ندارد.
کد خبر: ۳۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 12 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ مراد ناصری روز شنبه  با بیان اینکه تعداد زائران اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، پیش بینی کرد : روزهای آینده تعداد زائران خروجی از این مرز افزایش یابد.
 
وی تاکید کرد: با وجود افزایش تعداد زائران اما تردد در دو سوی مرز مهران و زرباطیه عراق روان است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
فرماندار مهران گفت: 96 گیت در پایانه مرزی مهران برای خروج زائران از مرز فعال است و در مرز مهران مشکلی از نظر تجهیزات فنی و نیروی انسانی وجود ندارد.
 
ناصری اضافه کرد: در نقطه مقابل در مرز زرباطیه عراق نیز امکانات به اندازه کافی وجود دارد و هیچگونه مشکلی برای تردد زائران در آنسوی مرز وجود ندارد.
 
 مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام مهم ترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است و به دلیل نزدیکی به عتبات عالیات و کربلای معلی بسیار مورد توجه زائران قرار دارد و بیشترین حجم تردد زوار از این مرز انجام می شود.
 
تردد زائران 17 استان کشور از مرز بین المللی مهران برای اربعین امسال برنامه ریزی شده است.
 
پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از 2 میلیون زائر از طریق مرزهای کشورمان با عراق تردد کنند.
 
مسئولان سازمان حج و زیارت اعلام کردند، تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از طریق سامانه سماح برای دریافت ویزای عراق ثبت نام کرده اند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار