سرپرست هیات والیبال لرستان گفت:
به دلیل پتانسیل بالای ورزشکاران استان باید زمینه ای فراهم شود که به جایگاه اصلی خود رسیده و شاهد حضور ورزشکاران در تیم های مختلف ملی باشیم
کد خبر: ۳۲۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 12 November 2016
به گزارش تابناک لرستان، ضرغام علیجانی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی با هیات های والیبال شهرستانهای استان در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان لرستان با بیان این که هیات والیبال استان در خصوص بیمه ورزشی ورزشکاران این رشته در جایگاه ششم کشور را دارد افزود: تعداد ٢هزارو ١٨٣ نفر در این رشته ورزشی بیمه هستند و طبق قانون در صورت فعالیت هر ورزشکار باید بیمه شود.
وی گفت: ورزشکاران در صورت نداشتن بیمه ورزشی حق فعالیت نخواهند داشت. وی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی برای مربیان استان در رشته ورزشی والیبال گفت: به دلیل پتانسیل بالای ورزشکاران استان باید زمینه ای فراهم شود که به جایگاه اصلی خود رسیده و شاهد حضور ورزشکاران در تیم های مختلف ملی باشیم.
علیجانی گفت: در صورت برگزاری مسابقات در استان ، هیات های شهرستان ها از حمایت مالی برخوردار خواهند بود.
وی ادامه داد: رئیس فدراسیون والیبال کشور اعتقاد دارد که لرستان در والیبال بسیار ضعیف بوده و باید با جذب اسپانسر به این رشته ورزشی کمک کرد.
نایب رئیس هیات والیبال لرستان نیز در ادامه این جلسه گفت: این هیات در حوزه بانوان بسیار فعال بوده است.
فریده جلدانی ادامه داد: تعداد ٧مربی درجه یک، ٢مربی بین المللی و ٢داور ملی که در رقابت های مختلف کشوری فعالیت می کنند از استان لرستان هستند.
به گفته وی ٧ ورزشکار از این استان در اردوی نوجوانان، چهار ورزشکار در اردوی تیم امید و یک نفر در رده ملی جوانان عضو هستند. جلدانی گفت: برای دعوت به اردوی استانی ورزشکاران باید فاکتورهای لازم را داشته باشند و برای اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی نگاه استانی می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار