نمایندگان استانداران لرستان و ایلام از خانواده مرحومه فروزان مرادوند دانشجوی اھل شھرک ولیعصرشھرستان بدره که در جریان سیل اخیر شھر خرم آباد فوت کرد دلجویی کردند.
کد خبر: ۳۲۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 10 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛نمایندگانی از طرف استانداران استان ھای لرستان وایلام در دیدار با خانواده فروزان مرادوند پیام تسلیت استانداران دو استان را به بازماندگان وی ابلاغ کردندوبه دلجویی و ابرازاحساسات بازماندگان پاسخ دادند.
 
مسعودبھرام نژاد مدیر کل حوزه استاندارلرستان ،خانم ناھید پرویز پورمدیرکل سیاسی استانداری لرستان،خانم لیلا سلاحورزی مدیر کل بانوان استانداری لرستان و ھمسر شھید زنده سید نورخداموسوی نمایندگان آقای بازوند استاندارلرستان بودند که در معیت خیراله گراوند مدیر کل سیاسی استانداری ایلام،خانم کلثوم خلیلوند مدیر کل امورزنان و خانواده استانداری ایلام ،سیروس مرادحاصلی فرماندار بدره وھادی صی ھاشمی عضو شورای شھر بدره در این دیدار حضور داشتند.
 
مسعود بھرام نژاد با ابلاغ پیام تسلیت بازوند استاندار لرستان به بازماندگان و کلیه مردم استان ایلام ، با بیان ابراز ھمدردی و پیام محبت آمیز کلیه مردم استان لرستان ، از تلاش و پیگیری نھاد ھای ذیربط با این اتفاق خبر داد.
 
کلثوم خلیلوند نیز با تشکر از حضور و دلجویی نمایندگان استانداری لرستان از ابراز محبت و پیام ھای تسلیت مردم استان لرستان تشکر کرد واظھار امیدواری نمود با بھره گیری از سازو کارھای مدیریت شھری و چاره جویی ، از بروز جنین اتفاقاتی پیشگیری شود.
 
فروزان مرادوند دانشجوی کارشناسی در رشته زیست شناسی دانشگاه لرستان بود که در حادثه سیل ھفدھم آبانماه سال جاری شھر خرم آباد دچار حادثه شده و فوت نمود.متوفی عضوخانواده ای ھشت نفره در شھرک ولیعصر از توابع شھرستان بدره است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار