مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: این سازمان در ایام اربعین امسال به گروه های مختلف جامعه هدف در مرز مهران و ایلام خدمات رسانی ارائه خواهد کرد.
کد خبر: ۳۲۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 09 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ فرهاد قیصربیگی روز چهارشنبه افزود: این اداره کل در اربعین امسال در کنار سایر دستگاه های اجرایی استان با استفاده از ظرفیت ها و امکانات لازم خدمات دهی به گروه های مختلف معلولان و سالمندان زائر را انجام خواهد داد.
 
وی از برپایی میز خدمات این سازمان در قالب سه پایگاه در مهران خبر داد و گفت: در این پایگاه ها فعالیتهای تخصصی سازمان نظیر توزیع وسایل توانبخشی از جمله ویلچر، واکر و عصا به معلولان و سالمندان ارایه می شود.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام بیان کرد: علاوه بر این کارکنان و مددکاران این سازمان در این پایگاه ها کار ساماندهی زائران سالمند و معلول و کودکان گمشده را در طول ایام اربعین انجام خواهند داد.
 
وی اظهار کرد: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی همگام با سایر دستگاه های اجرایی استان از 20 آبان ماه آغاز و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.
 
قیصربیگی ابراز امیدواری کرد بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته خدمات دهی به زائران اربعین حسینی توسط این سازمان در اربعین امسال با کیفیت و مطلوب تر از پارسال انجام شود.
 
بر اساس پیش بینی های انجام گرفته ایام منتهی به اربعین امسال بیش از 2 میلیون زائر مسیر ایلام - عراق را بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا برای تردد انتخاب می کنند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار