بدنبال اجراي طرح خيبر در قم
طرح خيبر قم در سه محور برخورد با اراذل، راکبين متخلف موتورسيکلت ها و مزاحمين و پاکسازي بوستان ها و پارک ها انجام شد. دستگيري يک نفر سارق موتورسيکلت، دو نفر فروشنده مواد مخدر، 13 نفر معتاد متجاهر و 11 نفر تبعه غير مجاز از جمله توفيقات اين طرح بود.
کد خبر: ۳۲۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 09 November 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ هادي ديده ور فرمانده انتظامي شهرستان قم با اشاره به خبر فوق اظهارداشت: در اين طرح مأموران يگان امداد سه دستگاه خودرو به دليل بدحجابي و يک دستگاه خودرو را به دليل دستور توقيف راهي پارکينگ کردند و همچنين يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه و سه دستگاه موتورسيکلت فاقد مدارک توقيف شد. 

وی گفت: دستگيري يک نفر سارق موتورسيکلت، دو نفر فروشنده مواد مخدر، 13 نفر معتاد متجاهر و 11 نفر تبعه غير مجاز از ديگر توفيقات اين طرح بود. 

سرهنگ ديده ور افزود: طرح خيبر در سه محور برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با راکبين متخلف موتور سيکلت ها و مزاحمين و پاکسازي بوستان ها و پارک ها انجام مي شود. 

وی گفت: حاصل اين طرح کشف مقدار قابل توجهي موادمخدر و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر بود که نهايتاً متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي استان شدند. 

کشف 10 هزار ليتر سوخت گازوئيل قاچاق در قم

سرهنگ احمد کرمي رئيس پليس آگاهي استان قم نیز اظهار داشت: در اجراي دستورالعمل قرارگاه تشديد مقابله با قاچاق کالا و ارز، عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم با اجراي طرح کنترل خودروهاي عبوري از استان در عوارضي "سلفچگان" حين کنترل به يک دستگاه کاميون بنز تک مشکوک و خودروي موصوف را متوقف کردند. 

وي افزود: در بازرسي صورت گرفته از کاميون مشخص شد، راننده با تعبيه يک مخزن فلزي در اتاق چوبي اقدام به حمل سوخت کرده که پس از دلالت کاميون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با دعوت از کارشناسان شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي از محموله نمونه برداري شد. 

سرهنگ کرمي ادامه داد: کارشناسان پس از انجام آزمايشات لازم متوجه شدند، نمونه، مشابهت با نفت گاز يارانه اي دارد، که در اين رابطه پرونده تشکيل و متهم نيز به اداره تعزيرات حکومتي اعزام که در اين رابطه براي متهم نيز قرار قانوني صادر شد. 

رئيس پليس آگاهي استان اضافه کرد: ماموران با کسب دستور مقام قضايي محموله مذکور را جهت تخليه به انبار شرکت نفت گسيل منتقل که پس از تخليه مقدار آن را 10 هزار ليتر اعلام کردند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار