کد خبر: ۳۲۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 09 November 2016
 به گزارش تابناک یزد،مسئول ستاد اربعین بازار و اصناف یزد با اشاره به اسکان ۳۰ هزار زائر اربعین توسط ستاد اربعین یزد، گفت: ۴ پرواز یزد نجف و ۲ پرواز نجف یزد ویژه مراسم اربعین ایجاد شد.
 محمدرضا بهشتی ر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اقداماتی که در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اربعین انجام شده، اظهار داشت: امسال استان یزد در 15 موکب به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، مقرر شد که استان یزد در مراسم‌های اربعین که از 10 روز قبل تا 5 روز بعد از اربعین ادامه پیدا می‌کند، در هر وعده تغذیه 30 هزار نفر زائر را انجام دهد.

مسئول ستاد اربعین بازار و اصناف یزد ادامه داد: علاوه بر اینکه این 30 هزار تغذیه در هر وعده که روزانه 90 هزار غذا می‌شود را استان یزد تقبل کرده، هر روز برای اسکان 30 هزار نفر در این مراسم هم توسط موکب‌های یزد خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

بهشتی با اشاره به اینکه برخی از زائران اربعین تمایل به سفر پروازی دارند، ادامه داد: از استان یزد 4 پرواز برای ایام اربعین در نظر گرفته شده که در مسیر یزد ـ نجف و 2 پرواز در مسیر نجف به یزد حرکت کنند.

مسئول ستاد اربعین بازار و اصناف یزد با اشاره به اینکه امسال نزدیک به 30 هزار نفر از استان یزد اقدام به حضور در این مراسم می‌کنند، ادامه داد: پروازهای رفت در روزهای 19، 21، 23 و 25 آبان به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند و در روزهای سوم و پنجم آذر هم پروازهای برگشت حرکت می‌کنند.

محمدرضا جعفری خرمی  مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد هم در این نشست به ارائه مطالبی در ارتباط با مکان یابی حضور موکب‌های استان یزد در مراسم پیاده‌روی اربعین پرداخت و گفت: امسال تعداد استانهایی که ویزا صادر می‌کنند، از 14 به 12 کاهش پیدا کرده است.

در راستای توسعه فعالیت‌های انجام شده، جلسه هایی با ستادهای شهرستانی اربعین برگزار شد و مطالب مورد نیاز به اطلاع اعضای این ستادها رسید، دو جلسه هم با استاندار یزد برگزار و موارد قابل ذکر بیان شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار