کشف محموله ۵۴۳ کیلوگرمی تریاک، دستگیری ساراقان اخاذ و دستگیری سارق کیف قاپ با ۲۴ فقره سرقت از جمله مهم‌ترین اخبار انتظامی استان فارس است.
کد خبر: ۳۲۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 08 November 2016


تابناک فارس به نقل از تسنیم:  فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 543 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تانکر حمل قیر در این استان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق موادمخدر مطلع شدند.

سردار احمدعلی گودرزی عنوان کرد: با رصد کردن و زیر نظر قرار دادن فعالیت اعضای این باند، ماموران متوجه شدند، آنها قصد دارند یک محموله موادمخدر را به صورت جاسازی در خودروهای مواد نفتی از استان‌های شرق کشور به فارس منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد خودرو حامل مواد، این خودرو تریلر اف 12 تانکرحمل قیر را شناسایی و پس از آنکه این خودرو را در اطراف شهرستان نی‌ریز مشاهده کردن ضمن تعقیب آن، خودرو را در ورودی شهر شیراز متوقف کردند.

سردار گودرزی گفت: پس از متوقف کردن خودرو، راننده آن دستگیر و در بازرسی از خودرو 543 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت انتهایی تانکر، به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

دستگیری دو سارق اخاذ در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری دو سارق اخاذ در این شهرستان بلافاصله پس از ارتکاب جرم خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 18 ولیعصر شهرستان شیراز از وقوع یک فقره اخاذی در یکی از خیابان‌های شمالی این شهرستان مطلع و سریعا در محل حاضر شدند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده با بیان اینکه با اقدام به موقع ماموران فردی که در پوشش مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید شده بود و در طول مسیر با همکاری همدست خود اقدام به اخاذی 700 میلیون ریال وجه نقد از از راننده خودرو کرده بود دستگیر شد عنوان کرد: تحقیقات برای دستگیری همدست این سارق اخاذ و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از وی ادامه دارد.

سرهنگ ملک‌زاده در ادامه از دستگیری یک سارق اخاذ تبعه افغانستان خبر داد و افزود: در پی سرقت به عنف از یک تبعه خارجی در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارقان را شناسایی و یکی از آنها را که تبعه افغانستان بود دستگیر کردند که تلاش برای دستگیری همدستان این سارق اخاذ ادامه دارد.

دستگیری سارق کیف‌قاپ با 24 فقره سرقت در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری کیف‌قاپ و کشف 24 فقره سرقت از وی در شیراز خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره کیف قاپی در محدوده شمال غرب شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ سیروس حیدری با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک از سارقان به نام "س- ک" توسط ماموران کلانتری 15 قصرالدشت دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد عنوان کرد: در بررسی سوابق کیفری متهم مشخص شد، وی دارای یک فقره سابقه سرقت است که در تحقیقات انجام شده از وی، متهم به 24 فقره کیف قاپی در شمال غرب شهرستان شیراز با همدستی شخص دیگری اقرار کرد.

سرهنگ حیدری گفت: تا کنون تعداد 19 نفر از شکات شناسائی و تلاش برای کشف سایر سرقت‌ها و دستگیری همدست وی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار