استاندار یزد پیشگیری و مبارزه با مصرف مشروبات الکلی را مقوله ای حساس دانست و گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ها، هنرمندان و صاحبنظران با روش‌های غیرمستقیم در زمینه پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی بهره گرفت.
کد خبر: ۳۲۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 07 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در کمیته استانی پیشگیری و مبارزه با مشروبات الکلی افزود: باید از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های مکتوب و مجازی برای آگاه‌سازی بیشتر جوانان و مردم استفاده کنیم تا با مشارکت خود آنها نسبت به آسیب های اجتماعی آگاهی پیدا کنند.
وی اظهار کرد: الگوسازی‌های شخصیتی تأثیرگذار می تواند در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر باشد و باید ویژگی‌های مثبت را در الگوهای جامعه برجسته کنیم تا علاقه‌مندان به این شخصیت‌ها از خصوصیات مثبت این افراد الگوبرداری کنند.
میرمحمدی افزود: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی الگوسازی مناسبی انجام نشده و در زمینه الگوهای مقبول و مشهور جامعه نیز با انواع برچسب زنی ها در جامعه بدبینی ایجاد شده است.
به گزارش ایرنا استاندار یزد با بیان اینکه کشفیات مشروبات در هفت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت، ادامه داد: همچنین طبق گزارشات ارائه شده آمار تصادفات ناشی از مصرف الکل و بیماران مراجعه‌کننده به بیمارستان به علت مسمومیت‌های الکلی کاهش یافته که نشان دهنده موثر بودن تلاش اعضای کمیته پیشگیری و مبارزه با مشروبات الکلی در استان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار