سارقی که به جرم سرقت لوازم داخل خودرو، ۵ سال را در زندان به سر برده بود، پس از دو هفته از اتمام دوره محکومیت و آزادی از زندان، به دلیل زورگیری و چاقوکشی دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۳۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 08 May 2015
سرهنگ امید بهمنیاری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دستگیری یک سارق زورگیر سابقه‌دار اظهار داشت: ساعت 8 شب، ماموران کلانتری 152 خانی‌آباد نو در حالی که در حین گشت‌زنی در محدوده شمال به جنوب بزرگراه تندگویان بودند، در مجاورت بوستان ولایت، پسر جوانی را با چهره‌ای خون آلود، مشاهده کردند که وی نیز با دیدن پلیس به سرعت به سمت ماموران رفته و از سرقت موبایلش توسط فردی که او را با ضربات چاقو، مجروح ساخته بود، خبر داد.

رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو ادامه داد: ماموران با بررسی‌های مقدماتی و اطمینان از صحت گفته‌های این پسر جوان به محلی که وی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود اعزام شدند و زمانی که به محل مورد نظر رسیدند، پسر جوانی را مشاهده کردند که با دیدن ماموران، تلفن همراه به سرقت رفته را به سوی آن‌ها پرتاب کرد و از محل گریخت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس برای دستگیری وی، متهم مورد نظر را تعقیب کردند، افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز متهم موفق می‌شوند وی را در محدوده کلانتری 117 جوادیه دستگیر کنند.

بهمنیاری گفت: پس از دستگیری متهم و در بازجویی‌های اولیه مشخص شد، این سارق زورگیر پیش از این نیز به جرم سرقت لوازم خودرو دستگیر شده و به مدت 5 سال در زندان بوده است؛ جالب آنکه وی دو هفته پیش مدت محکومیت خود را به اتمام رسانده و از زندان آزاد شده بود.

رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو خاطرنشان کرد: پس از بازجویی‌های اولیه و تشکیل پرونده مقدماتی، این متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار