فرمانده انتظامی شهرستان فيروزآباد استان فارس از دستگيری قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت پس از ارتکاب جرم در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 08 May 2015

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی شهرستان فيروزآباد استان فارس از دستگيری قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت پس از ارتکاب جرم در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین ارجمند فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از وقوع یک فقره قتل در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهرستان مطلع و سریعا جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس آگاهی، اورژانس و قاضی کشیک ویژه قتل در محل وقوع جرم، مشخص شد فردی ۲۲ ساله با اصابت ضرباتی به وسیله سلاح سرد از ناحیه سینه دچار جراحت شده و به قتل رسیده است.

سرهنگ ارجمند افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با جدیت و تلاش خستگی ناپذیر و انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی قاتل شده و با هماهنگی مقام قضائی، وی را در کمتر از چهار ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه متهم در برابر ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت، خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار