نشست هم اندیشی اصحاب رسانه قم با مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم و با حضور رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم در سالن امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰ 06 November 2016
به گزارش تابناک قم، در این نشست که با حضور مسوولان استانی خبرگزاری ها، نشریات کشوری و محلی و پایگاه های خبری ترتیب یافته بود، اصحاب رسانه بر تعامل هرچه بیشتر استانداری قم با جراید، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تداوم این تعاملات و همکاری های فی مابین تاکید کردند.

سید رضا طباطبایی مدیر کل روابط عمومی استانداری قم، نیز در این نشست طی سخنانی خواستار مشارکت بیشتر رسانه ها در تحقق شاخصه های اقتصاد مقاومتی در استان شد.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی در زمینه ی اقتصاد مقاومتی دارند افزود: حضور رسانه ها و بازتاب طرح ها و نظرات افراد کارشناس در این راستا بسیار تعیین کننده خواهد بود.

طباطبایی در ادامه با اشاره به جایگاه مهم شهر مقدس قم در کشور، حضور پررنگ قم در مطبوعات سراسری را مورد توجه قرار داد و افزود: همین مساله ضرورت توجه به کیفیت اخبار تولیدی در قم را دوچندان می کند.

وی همچنین نزدیکی به اربعین حسینی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم اخبار و رویدارهای این مراسم مذهبی به صورت ویژه پوشش داده شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم همچنین برپایی نمایشگاه مطبوعات در تهران را مورد توجه قرار داد و گفت: برای بازدید مسئولان رسانه های استان قم از این نمایشگاه برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار