فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فردی به نام "د-ه" که متهم به قتل جوان 28 ساله چالوسی در یکی از مناطق ساحلی این شهر بود، خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 04 November 2016
 بلاغ، سرهنگ سیدعبدالله منتظری در گفت‎وگو با خبرنگاران از گزارش یک درگیری منجر به قتل در بامداد روز سه‌شنبه 11 آبان خبر داد و اظهار کرد: با گزارش این درگیری که در یکی از مناطق ساحلی شهر چالوس رخ داد، مأموران پلیس شهرستان چالوس به سرعت وارد عمل شده و این پرونده در دستور کار آگاهی قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس آگاهی در محل حادثه، فردی 28 ساله به نام "م – ر" شناسایی شد که در اثر ضربات چاقو از نواحی مختلف بدن به بیمارستان منتقل شده بود، اما در اثر شدت جراحات در بیمارستان به علت درگذشت.
 
فرمانده انتظامی چالوس با بیان اینکه قاتل فردی نام "د- ه" شناسایی و اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم به قتل آغاز شد و پس از گذشت 48 ساعت از وقوع حادثه روز پنجشنبه، با هماهنگی‌های قضایی، ضارب که به یکی دیگر از شهرستان‌های دیگر استان گریخته بود دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
 
منتظری در پایان از اعتراف متهم در بازجویی‌ها خبر داد و گفت: بنا بر اظهارات متهم، وی انگیزه قبلی نداشته و تنها پس از درگیری لفظی تصمیم به قتل مقتول گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار