رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: ناپایداری جوی همراه با بارش باران و رگبارهای پاییزی امروز آسمان مناطق مختلف استان ایلام را فرا می گیرد.
کد خبر: ۳۲۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 02 November 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ مجتبی میهن پرست روز چهارشنبه اظهار کرد: عمده این بارش ها در مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان و شهرستان های هم مرز با استان های لرستان و خوزستان است.

وی یادآور شد: این بارش ها عمدتا به صورت رگباری، موقتی، مقطعی و همراه با رعد و برق است ضمن اینکه وزش باد نسبتا شدید نیز در این مناطق دور از انتطار نیست.
میهن پرست افزود: همچنین از امروز تا اوایل هفته آینده دمای استان ایلام در کمینه و بیشینه به میزان 6 درجه نسبت به روزهای گذشته از هفته جاری کاهش محسوسی خواهد داشت.

وی در خصوص پدیده گرد و غبار در هوایاین استان تاکید کرد: این پدیده از صبح امروز از طرف بیابان های کشور عراق وارد آسمان استان شد و تا روز پنجشنبه (فردا) بتدریج از شدت غلظت آن کاسته و از آسمان استان خارج می شود.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام هم در مورد وضعیت آلودگی هوای این استان گفت: هم اکنون ریزگردها در هوای استان قابل مشاهده است اما هنوز از حد مجاز فراتر نرفته است.

علی طاهر سارایی افزود: با بررسی نقشه های ماهواره ای و با توجه به روند افزایش این توده و به علت میزان بالای غلظت آن، احتمال اینکه وضعیت هوای استان در ساعات آینده به حد اضطرار برسد، وجود دارد.

از ابتدای سال جاری تاکنون استان ایلام بیش از 50 روز آلوده و ناسالم را پشت سر گذاشته است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار