توقیف 3 موتور سنگین قاچاق در فیروزآباد/دزدان باغ های شیراز دستگیر شدند/ کشف 47 کیلو تریاک از وانتی در داراب /توقیف 3 خودرو با خلافی 60 میلیونی در فسا/یک کشته در تصادف جاده اقلید-سورمق
کد خبر: ۳۲۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 01 November 2016
توقیف 3 موتور سنگین قاچاق در فیروزآباد
فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد از كشف 3 دستگاه متورسیكلت قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین ارجمندمزیدی فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد گفت:با هماهنگی مقام قضایی ماموران از منزلی در نتیجه ۳ دستگاه موتورسیكلت قاچاق سوزوكی۲۰۰ سی سی، هوندا۲۵۰ سی سی و هوندا۴۰۰ سی سی به ارزش چهارصد میلیون ریال كشف كشف كردند.
 
دزدان باغ های شیراز دستگیر شدند
سرهنگ سيروس حيدری رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: ماموران انتظامی بخش زنیان فرمانده انتظامی شهرستان شيراز، 2 نفر سارق را که در حال سرقت از يك باغ در منطقه هفت برم بودند را دستگير و یک دستگاه وانت بار متعلق به آنها را در باغ توقيف و مقادیری اموال مسروقه نیز از درون اين خودرو كشف كردند.رئيس پليس آگاهی استان فارس گفت: در تحقیقات بعمل آمده از اين متهمان، به ۲۰ فقره سرقت از اماکن اقرار که صحنه های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسائی و هردو متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
کشف 47 کیلو تریاک از وانتی در داراب
سرهنگ فرج رستمی ‌گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب مستقر در ایستگاه بازرسی قلاتویه،هنگام کنترل و بازرسی خودروها، به یک دستگاه وانت مزدا، مظنون شدند و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در بازرسی از این خودرو 47 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در قسمت بار جاسازی شده بود، کشف شد.
 
توقیف 3 خودرو با خلافی 60 میلیونی در فسا
سرهنگ علی شیبانیان فرمانده نیروی انتظامی فسا گفت: ماموران پلیس توقیف سه دستگاه خودرو با خلافی بیش از ده میلیون ریال راهنمایی و رانندگی هنگام كنترل خودروهای عبوری سه دستگاه سواری پراید و پژو را برای بررسی مدارك متوقف كردند.
وی ادامه داد: در بررسی از سوابق خودروها، مشخص شد سواری پراید دارای 30 میلیون و 420 هزار ریال، پژو پارس سفید 20 میلیون و 333 هزار ریال و پژو خاکستری 10 میلیون و 900 هزار ریال جریمه پرداخت نشده می باشند كه بلافاصله به پاركینگ منتقل شدند.
 
یک کشته در تصادف جاده اقلید-سورمق
فرمانده پلیس راه اقلید گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه  پژو پارس با پژو 206، راننده خودروی پژو 206 کشته شد.
قاسمی علت تصادف را تخطی راننده پژو 206 از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو  اعلام کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار