اسامی نفرات برتر ششمين هفته مسابقات پرش با اسب همدان مشخص شد.
کد خبر: ۳۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 07 May 2015
نفرات برتر ششمين هفته مسابقات پرش با اسب همدان معرفی شدند.

به گزارش مهر، ششمين رويداد مسابقات پرش با اسب هيئت سواركاري استان همدان با حضور ۴۲ سواركار از باشگاههاي ابن سينا، اكباتان، آذرخش و شبديز در مانژ مجموعه پرورش اسب و سواركاري اكباتان برگزار شد. 

در اين رويداد سواركاران در رده هاي اسب مبتدي، سوار مبتدي، رده E، Cنونهالان، Dنوجوانان و D۱ بزرگسالان با يكديگر به رقابت پرداختند. 

تيم داوري اين رويداد با سرپرستي سرداور درجه يك ملي مهدي اميد مهر و داوران فاطمه شوشتري، محمد رضا شوشتري و كلانتر رويداد عباس محمدي نفرات برتر اين رقابت را اعلام كردند. 

در رده D۱ بزرگسالان رضا بخشي با اسب خرم از مجموعه سواركاري و پرورش اسب اكباتان در دور اول و  بدون خطا در جايگاه نخست قرار گرفت مهدي حمزه ايي با اسب برند از باشگاه آذرخش و ۴ خطا در دور اول در جايگاه دوم قرار گرفت و رضا بخشي با اسب سورن از مجموعه سواركاري و پرورش اسب اكباتان با ۴ خطا در سكوي سوم ايستاد. 

در ردهDنوجوانان مرتضي اجلالي با اسب سارينا و مجموع ۱۶ خطا در دور اول از مجموعه سواركاري و پرورش اسب اكباتان اول شد. در رده Cنونهالان كيانا احمدي با اسب ناني از مجموعه پرورش اسب و سواركاري اكباتان با ۴ خطا در دور باراژ و زمان ۳۵/۸۷ در سكوي نخست اين رقابت قرار گرفت. 

آيدين حميدي پسند با اسب سزار از مجموعه پرورش اسب و سواركاري اكباتان با ۴ خطا در دور باراژ با زمان۳۹/۱۵ در سكوي دوم ايستاد و در رده اسب مبتدي اسبهاي پيكارد، ملودي و ونوس و در رده Eستاره رصاف طبق قوانين ملي رده بندي شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار