معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار با صدور حکمی «کمال کشکوری» عضو شورای اسلامی این شهر را به عنوان مشاور جوان خود منصوب و معرفی کرد.
کد خبر: ۳۲۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 30 October 2016
پیش از این مسعود بلیده ای از بهمن سال 1393 به عنوان مشاور جوان فرماندار چابهار مشغول فعالیت بوده است.
کمال کشکوری دانشجوی دکترا مدیریت دولتی دانشگاه بین المللی قشم است و به عنوان عضو شورای اسلامی شهر و یکی از فعالان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش موثری در هماهنگی و همراهی جوانان چابهار با برنامه های دولت تدبیروامید دارد.
در بخشی از حکم احمد علی موهبتی خطاب به کشکوری آمده است: نظر به روحیه تلاشگری، مسوولیت پذیری، تعهد و با توجه به ضرورت توسعه روحیه نشاط و شادابی در جوانان عزیز شهرستان چابهار جنابعالی را به این سمت منصوب می کنم.
فرماندار چابهار اظهار امیدواری کرده است که مشاور امور جوانان با اتکال بر خداوند متعال و بهره گیری از توان و خلاقیت جوانان، ظرفیت دستگاههای اجرایی شهرستان و مجموعه فرمانداری در ارتقای نقش و جایگاه جوانان و انجام شایسته وظایف محوله در دست یابی به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد. 
موهبتی در مراسم معرفی مشاور جوان فرماندار در فرمانداری چابهار اظهار داشت: جوانان تحصیلکرده نقش بسزایی در توسعه چابهار به عنوان یک نقطه راهبردی دارند و می توانند با برنامه های پیشنهادی دولت را در انجام وظایف محوله همراهی و همکاری کنند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار