مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با هدف توسعه ورزش همگانی در بندرعباس تا پایان امسال 10 زمین ورزش محله‌ای در 10 محله بندرعباس احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 29 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامعلی دانشور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور توسعه ورزش همگانی و با هدف رونق در ورزش محلات تا پایان امسال 10 زمین ورزشی محله‌ای در بندرعباس احداث می‌شود.
 
وی افزود: کاربری این زمین‌ها در اختیار شورای اجتماعی محلات خواهد بود تا جوانان هر محله بتوانند از طریق هماهنگی با هیأت امنای محلات نسبت به تعیین سانس و زمان برای استفاده از این زمین‌ها اقدام کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به اهمیت رشد ورزش همگانی در خانواده‌ها بخصوص با محوریت مادر خانواده اشاره و عنوان کرد: اگر مادر یک خانواده در یک رشته ورزشی فعال باشد نه تنها کانون خانواده سالم و پویا خواهد بود بلکه میزان تمایل فرزندان خانواده به ورزش نیز در گذر زمان افزایش می‌یابد.
 
دانشور تأکید کرد: از همه هیأت‌های ورزشی در استان هرمزگان خواسته‌ایم تا برنامه‌های ویژه حوزه بانوان تدوین و عملیاتی کنند و در زمینه فعالیت‌های نائب رئیسان بانوان هر هیأت نیز گزارش فعالیت‌ها را به طور ماهانه و فصلی به اداره کل اعلام شود.
 
وی در بخش دیگری از اظهارات خود به تکمیل هفت پروژه ورزشی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در سال 95 بالغ بر 25 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده که به محض آغاز تخصیص، تزریق آن را به پروژه‌ها آغاز خواهیم کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از راه‌اندازی زمین چمن تیر و کمان در بندرعباس به عنوان یک ظرفیت بسیار خوب برای توسعه این رشته در استان هرمزگان یاد کرد و عنوان داشت: برخی رشته‌ها مانند اسکواش که در استان هیچ‌گونه زیرساختی در اختیار نداشتند نیز از ابتدای امسال با ساخت سالن‌های اختصاصی صاحب محل مناسبی برای فعالیت ورزشکاران‌شان هستند.
 
دانشور همچنین از اعزام 36 نفر از هرمزگان به اردوهای تیم‌ ملی از ابتدای امسال نیز به عنوان یک شاخص خوب برای حرکت ورزش استان هرمزگان یاد کرد و گفت: برغم محدودیت‌های مالی از ابتدای سال تاکنون 290 میلیون تومان اعتبار به هیأت‌های ورزشی نیز تزریق شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار