سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از جمع آوری ۷۰ درصد زکات استان در دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 06 May 2015
تابناک بوشهر: به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد لطفی در نشست با فرماندار دشتستان با بیان اینکه سال گذشته ۷۰ درصد درآمد زکات استان مربوط به دشتستان بوده است، خواستار تقویت این موضوع ارزشمند و برگزاری جلسات متعدد در مرکز شهرستان و بخش‌ها شد.
وی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان دشتستان را در تقویت این مهم مورد اشاره قرار داد و پیشنهاد کرد که اعتبارات معادل‌سازی زکات در برنامه‌های اجرایی اعتباری شهرستان لحاظ شود.
ارسلان زارع فرماندار دشتستان نیز آمادگی خود را در ارتباط با طرح‌های نیمه‌تمام زکات اعلام داشت و افزود: پروژه‌های اجرایی از محل درآمدهای زکات که به میزان بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند، برای تکمیل این پروژه ها از اعتبارات شهرستانی استفاده می شود.
برگزاری دوره‌های آموزش پایدار سازی مشاغل
سرپرست كميته امداد استان بوشهر از برگزاری کلاس‌های آموزش پایدار سازی مشاغل ویژه کارشناسان حوزه اشتغال در کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خبر داد.
احمد لطفی با اشاره به سیاست‌های کمیته امداد در زمینه توانمندسازی کارکنان حوزه اشتغال و خودکفایی گفت: کارگاه آموزشی دو روزه با عنوان پایدارسازی مشاغل مجریان طرح های اشتغال در محل سالن اجتماعات اداره کل کمیته امداد برگزار شد.
لطفی در ادامه بیان کرد: این آموزش‌ها بیشتر در راستای مشاوره شغلی، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان، کارآفرینی، برندسازی، مشاغل نو، توجیه فنی اقتصادی طرح و... ارائه شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار