هفته دهم لیگ شانزدهم – استادیوم آزادی تهران جمعه 7 آبان 95
کد خبر: ۳۱۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 28 October 2016
پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشویچ، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان (89- احمد نوراللهی)، علی علیپور (77- رامین رضائیان)، وحید امیری (35- امید عالیشاه) و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

صنعت‌نفت آبادان: حسن هوری، محمد پورمحمد، حسین بغلانی، علی عبدالله‎زاده، مجتبی ممشلی، فرشاد فرجی، گوی هیان کیم (61- امیر زلیکانی)، حکیم نصاری، میلاد جهانی، زبیر نیک نفس و محمد شادکام
سرمربی: نادر دست‌نشان

خلاصه بازی
صنعت‌نفت آبادان در مقابل 60 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب پرسپولیس تهران شد.

پرسپولیس که برای بازگشت به صدر جدول رده‌بندی نیاز به هر سه امتیاز این دیدار داشت، در نیمه نخست با حمایت هوادارانش حملاتی را روی دروازه زردپوشان صنعت‌نفت خلق کرد که ثمری نداشت. مهم‌ترین فرصت‌های خلق شده تیم میزبان طی نیمه اول در دقایق 19 و 35 پایه‌گذاری شد. در اولین خطر جدی قرمزپوشان، ابتدا حسن هوری ضربه طارمی را برگشت داد و سپس علیپور توپ را از مقابل دروازه صنعت نفت به آسمان زد. در دقیقه 35 نیز شوت محکم کمال‌الدین کامیابی‌نیا به تیر عمودی دروازه زردپوشان برخورد کرد و به زمین بازگشت.

نادر دست‌نشان باتوجه به بازی در خانه‌ی حریف، فرشاد فرجی را به ترکیب افزوده و از تعداد بازیکنان تهاجمی‌اش کاسته بود تا نیمه اول به کنترل حملات میزبان بپردازد که در تحقق این موضوع هم موفق بود و دو تیم بدون گل راهی رختکن شدند، ضمن اینکه وحید امیری مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس در نیمه نخست دچار مصدومیت شد جایش را به امید عالیشاه داد.

با شروع نیمه دوم، شدت حملات پرسپولیس افزایش یافت و مهدی طارمی دوبار متوالی در دقایق 49 و 50 در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما هر دو فرصت را از دست داد. ابتدا ضربه سر این بازیکن از درون محوطه شش قدم نفت آبادان به بیرون زده شد و ثانیه‌هایی بعد از آن نیز حسن هوری در حالت تک‌به‌تک با طارمی این بازیکن را ناکام گذاشت. سومین و چهارمین فرصت طلایی پرسپولیس در این نیمه هم در دقایق 54 و 58 خلق شد که یک بار هم حسن هوری سد راه ضربه سر مهدی طارمی شد و یک بار ضربه طارمی از کنار دروازه به اوت رفت.

مقاومت بازیکنان صنعت‌نفت برابر فشار میزبان تا دقیقه 86 ادامه یافت تا بالاخره پای مهدی طارمی به گل باز شود و از آخرین فرصت ایجاد شده مقابل دروازه نفت آبادان ضربه نهایی را وارد کند و میزبان را با یک گل به پیروزی برساند.

شرح گل
1-0 (پرسپولیس): نفوذ رامین رضائیان از جناح راست و ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه صنعت‌نفت با ضربه محکم مهدی طارمی کامل شد تا تک گل این بازی بدین ترتیب رقم بخورد.

در حاشیه
* حدود هزار نفر از هواداران صنعت‌نفت با حضور در استادیوم آزادی به تشویق شاگردان دست‌نشان پرداختند.
* طرفداران آبادانی برگه‌هایی در دست دارند که روی آن جملاتی در راستای کری‌خوانی برای آبی و قرمزهای پایتخت دیده می‌شود.
* محسن ربیع‌خواه، مدافع چپ پرسپولیس با دسته گل وارد زمین شد و مستقیماً به سمت هواداران صنعت نفت آبادان رفت. او دسته گل خود را تقدیم طرفداران تیم سابقش کرد.
* هواداران پرسپولیس پیراهن بزرگی که شماره پیراهن هادی نوروزی روی آن نقش بسته بود را باز کردند و به تشویق هادی نوروزی پرداختند.
* وقتی هواداران پرسپولیس هادی نوروزی را تشویق میکردند، هواداران نفت آبادان پرسپولیسی‎ها را همراهی می‎کردند که باعث شد هواداران پرسپولیس با دست زدن از آنها تشکر کنند.
 
منبع:خوزستان اسپورت
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار