مراسم تقدیر از معلمان شهرری با حضور شهردار منطقه 20 و رویکرد طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید برگزار شد و فرهیختگان فرهنگی منطقه 20 به این کمپین زیست‌محیطی پیوستند.
کد خبر: ۳۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 06 May 2015
به گزارش فارس منصور کتانباف در جمع معلمان نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان ری، حضور در جمع فرهنگیان منطقه 20 را مایه مباهات و افتخاری برای مجموعه مدیریت شهری برشمرد و اظهار داشت: مدیریت شهری در مرحله تکاملی اجتماعی شدن مدیریت شهری، طرح زیست‌محیطی آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید را مطرح کرده است تا با کمک شهروندان و نخبگان فرهنگی دو مبحث مهم بازیافت و ارتقاء فرهنگ ترافیکی در جامعه نهادینه شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به نقش روشنگری معلمان، عضویت این قشر فرهنگی در کمپین آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید را اثرگذار برشمرد و افزود: معلمان با استفاده از هنر انتفال مفاهیم و سرمایه انسانی دانش‌آموزان، بهترین گزینه برای اجرای این طرح زیست‌محیطی در مدارس و مراکز آموزشی هستند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری در تلاش است تا با اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک و ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا، 30 درصد تولید پسماندهای خانگی، صنعتی، بیمارستانی و ... کاهش یابد که با تحقق این مهم علاوه بر آثار زیست‌محیطی، در هزینه تحمیلی به این مجموعه نیز صرفه‌جویی خواهد شد و در نهایت توسعه و عمران و آبادانی بیش از پیش شهر را خواهیم داشت.

کتانباف ارتقای فرهنگ ترافیکی و کاهش 98 درصدی تصادفات احتمالی را از مهم‌ترین اهداف طرح خط سفید برشمرد و افزود: رانندگی بین خطوط سفید مهم‌ترین رویکرد این طرح ترافیکی است که در این راستا 29 معبر مهم از سوی مدیریت شهری منطقه 20 آماده‌سازی شده است و به‌زودی با لحاظ جریمه‌های سنگین آغاز می‌شود.

شهردار منطقه 20 با استقبال فرهنگیان حاضر در جمع از اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک در مدارس و معرفی آن به دانش‌آموزان، معلمان فرهیخته را به‌عنوان سفیران طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید معرفی کردند.

گفتنی است، مراسم تقدیر و تکریم از معلمان نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان ری با حضور شهردار منطقه 20، قائم مقام، معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، روسای آموزش و پرورش شهرری، فرماندار ویژه شهرستان ری، تعدادی از مسئولان لشگری و کشوری، علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و 700 نفر از معلمان و بازنشستگان شهرری در سالن همایش نجم خاورمیانه برگزار شد و از 300 نفر از معلمان نمونه و بازنشسته تقدیر به‌عمل آمد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار