فرماندار بدره در گفت و گو با تابناک ایلام ؛
فرماندار بدره گفت : با ایجاد 6کمیته تخصصی ، ستاد اربعین در شهرستان بدره فعالیت های خود را برای کنگره عظیم پیاده روی ایام اربعین حسینی آغاز کرد.
کد خبر: ۳۱۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 26 October 2016
سیروس مراد حاصلی روز چهار شنبه در گفتگو با خبرنگارتابناک اظهار کرد: این کمیته ها شامل مشارکت های مردمی به سرپرستی دفتر امام جمعه شهرستان ، اماکن مذهبی به سرپرستی شهرداری، زیرساخت ها به سرپرستی راه و شهرسازی ،فرهنگی به سرپرستی اداره تبلیغات اسلامی ، بهداشت ودرمان به سرپرستی شبکه بهداشت و امنیت با مسئولیت نیروی انتظامی هستند.

فرماندار بدره با اشاره به ایجاد 4 موکب برای پذیرایی از زوار گفت : جانمایی این موکب ها به صورتی است که بتوان بیشترین خدمات را به زوار ارائه نمودکه بدین منظور دو موکب در مبادی ورودی و خروجی شهر بدره ، یک موکب در مرکز بخش هندمینی و یک موکب در شهرک ولیعصرپیش بینی گردیده است .

وی در ادامه گفت : تمام مهمان سراهای ادارات ، نمازخانه ها ،مساجد و حسینیه ها برای اسکان اضطراری زوار آمادگی دارند و پیش بینی لازم برای خدمت رسانی کامل به زوار انجام گرفته است.

مرادحاصلی در خصوص پذیرایی از 10 هزار نفر زوار دراربعین سال گذشته،افزود: درایام اربعین سال گذشته تعداد1500 نفر اسکان داشته ایم که پیش بینی می شود امسال حجم تردد از شهرستان بدره افزایش یابد.

وی یاد آور شد: مسیر تردد بیشتر زوار استان های لرستان واصفهان ازاین شهرستان است که با توجه به گره های ترافیکی سال گذشته در مسیر کرمانشاه به ایلام و امکان تکرار در اربعین امسال ، پیش بینی می گرددکه حجم مسافران استان های مرکزی ،قم وتهران نیز به محور ارتباطی بدره به ایلام افزایش یابد.

مرادحاصلی با تاکید بر  اهمیت میزبانی زوار سالار شهیدان، گفت : تمام دستگاه های ذیربط و مردم بدره درکنارهم آمادگی دارند تا به بهترین صورت میزبانی مسافران عتبات عالیات را انجام دهند.

شهرستان بدره در 87 کیلومتری مرکز استان واقع شده است که درتیر ماه سال۱۳۹۲ درتقسیمات کشوری به عنوان شهرستان ارتقا یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار