هفت برنامه شاخص فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان ملکشاهی برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 26 October 2016

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم آلود با تبریک و گرامیداشت هفته تربیت بدنی وو ورزش برنامه اجرا شده طی این هفته در شهرستان ملکشاهی را اعلام کرد و گفت : اولین برنامه اداره ورزش و جوانان شهرستان مسابقات دو و میدانی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان بود که در روز چهارشنبه بیست و هشتم مهر ماه در مجموعه ورزشی قلعه جوق برگزار شد که این مسابقات با حضور بیش از 100 نفر از ورزشکاران در سه رشته پرتاب دیسک، پرتاپ وزنه و دو سرعت در ماده های 100 متر،400 متر و 800 متر برگزار شد .

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکشاهی افزود : برنامه کوهپیمایی و پاکسازی منطقه تفریحی درگه دومین فعالیت اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکشاهی بود که در روز پنجشنبه بیست و نهم مهر ماه با همکاری هیئات ورزشی و ورزشکاران و با همکاری و هماهنگی اداره محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان برگزار شد . البته برنامه پاکسازی طبیعت دومین بار است که توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکشاهی با همکاری هیئات ورزشی و ورزشکاران اجرا میشود و قرار بر این است که هر ماه بصورت مداوم ادامه یابد .

وی ادامه داد : جشنواره بازی های بومی محلی در روز جمعه سی ام مهر ماه با همکاری هیئت بازی های بومی محلی در روستای گنبد پیرمحمد(ع) با حضور بیش از 120 نفر از دانش آموزان و بانوان روستایی برگزار شد که این جشنواره با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی با اجرای مسابقات طنابکشی،دال پلان،داژبال و قاچان انجام شد و در پایان به تعداد 12 نفر از مقام آوران با اهداء جوایز و لوح تقدیر از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکشاهی و هیئت بازی های بومی محلی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

آلود اظهار کرد : در روز شنبه یکم آبان برنامه پیاده روی بانوان ورزشکار با همکاری بسیج خواهران و هیئت هنرهای رزمی اجرا شد ، این همایش با حضور بیش از 80 نفر از مقابل اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکشاهی شروع و تا گلزار شهدا شهرستان ادامه داشت که در پایان بانوان ورزشکار پس از یک ساعت پیاده روی بر مزار شهدا گرد آمدند و با غبار رویی و نثار فاتحه یاد این عزیران را گرامی داشتند.

وی بیان کرد : مسابقات والیبال و فوتسال بانوان در رده سنی بزرگسالان در محل سالن قلعه جوق دیگر برنامه برگزار شده در این شهرستان بود که با هدف تشکیل تیم والیبال شهرستان و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور فعال و چشمگیر بانوان شهرستان اجرا شد.

آلود ادامه داد : مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی وژه کارکنان و مدیران ادارات شهرستان ملکشاهی در محل سالن ورزشی چند منظوره نشاط با حضور 36 شرکت کننده از 12 دستگاه اجرایی برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکشاهی گفت : روز دوشنبه 3 آبان ماه جشنواره ورزشی ویژه بانوان در سالن چند منظوره قلعه جوق با حضور 120 شرکت کننده در تمام رده های سنی و در رشته های ورزشی طنابکشی، دال پلان، داژبال و مسابقات دو میدانی در ماده های پرتاب وزنه ، پرتاب دیسک، دو سرعت، کونگ فو و بازی های بومی محلی برگزار شد و در پایان به نفرات برتر جشنواره در رشته های مختلف لوح تقدیر و هدیه تقدیم شد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار